Da var den endelig her....og plutselig vekk igjen....

Ble nok en GMT IIC :)

Dette var som sagt den andre klokken jeg vurderte. Fikk den i dag og denne virker mer i min smak. Så veldi fornøyd sålangt :)

Og ja JoLu, var nettopp det jeg tenkte, bli kvitt den før det kommer for mye striper og riper på den, fikk en bra deal også så da tenkte jeg bare å slå til :D
Og har du noe med Seamasteren på qxl å gjøre? Er litt keen på den skjønner du :)

Grattis! Det blir spennende å se hvor lenge du beholder den ;)

Re: Da var den endelig her....

rkjersem skrev:
Etter mye vurderinger og forhandlinger er klokken nå solgt igjen :roll: :roll:

Jeg er håpløs, innrømmer det lett. Men følte det med en gang jeg hadde på meg klokken at denne ikke var helt den rette for meg.

Jeg trenger noe som er litt kraftigere og tåler og bli brukt litt mer. Denne klokken ble mer et smykke og litt for lite hverdagsklokke om dere skjønner :)

Fikk en god deal om en byttehandel, så nå er klokken på vei vekk, og en ny Rolex er på vei inn, håper jeg blir fornøyd denne gangen :D

Kan ikke helt skjønne at GMT IIc er noe bedre enn en Daytona hvis du vil ha en røffere hverdagsklokke! Det er jo akkurat den samme jålebukklenken, med blanke midtledd på den modellen også :D Dessuten er de jo 40mm begge to!

:mrgreen:

GMTIIC har den nye større kassen, og den er ikke avrundet i kassen slik Daytona er, bredere bezelring, visuelt virker klokken et hav større spør du meg! Og den blanke lenken synes jeg faktisk er pen :) Så derfor blir det slik, og jeg angrer ikke et sekund! :D