Endelig var det min tur til å unboxe, ca et år siden forrige gang jeg unboxet min 16570 Explorer II. Veien mot en ny klokke har vært lang, jeg har fundert og lest om utrolig mange modeller som jeg har vært helt bestemt på: "den klokke blir min neste" og uka etter har jeg forkastet den ideen, og hoppet på en ny klokke. Sånn har det vært hele veien. Det eneste jeg har vært trofast er klokkekontoen, jeg har spart og spart i vente på at jeg finner den klokken jeg vil ha! Først var jeg helt bestemt på at jeg skulle handle brukt, siden da får man mer klokke for pengene, og kanskje klokkekontoen kunne rekke til to ur tom.
Men så har jeg tenkt endel på at dette uret her blir nok en keeper, så hva er ikke deiligere enn å kjøpe en slett ny klokke fra forhandler, med garanti og eget navn i papirene osv. Så jeg la all fornuft til side og sendte en mail til Lervik Ur i Haugesund. Jeg får ikke skryti nok av den butikken, snakk om oppfølging. Jeg skreiv mange mailer frem og tilbake og spurte og gravde om den kommende klokka, svarene kom haglende tilbake. Superkjapp respons. den siste mailen jeg fikk fra Knut, var rundt klokka 23:00 for to dager siden, med beskjed at alt lå i rute og klokken kom til å bli sendt påfølgende dag med express over natt. Gjett om jeg sleit med å sovne den kvelden
Fikk tilsendt sporingsnr. med en gang pakken var sendt!
Kan trygt anbefale Lervik ur, for min del så har det ganske mye å si at jeg har godfølelse når jeg skal legge igjen en pen slump penger i en butikk. Og Lervik ga meg en skikkelig følelse av personlig oppfølging. Det gjør at jeg ikke er i tvil om hvor mine kommende innkjøp blir foretatt.
Sånn, nok prat!
Er faktisk midt i en unboxing her
En espresso må til
Bear Grylls må også til for å komme i mål
En hyggelig hilsen fra butikken
Hvit boks ihvertfall, og godt pakket inn!
Har sett disse hvite boksene før, hva kan det være?
Er det litt lysegrønt jeg ser på siden der?
Hmmm
Den krona der liker jeg
Jadda
Ahhhh, elsker synet av en slik boks
Polerte midtledd
Jeg kan skimte noe på bezelen der
Kan det være et tachymeter?
Jammen meg var det ikke en kliss ny ubesudlet Rolex 116520 Cosmograph Daytona med sort skive
Med all plastikk på, skal bli utrolig deilig å dra av alle plastbitene
Ahhhh, deilig. Da kan jeg roe meg ned litt igjen. Var vannvittig deilig å få denne i land. Jeg valgte sort skive siden jeg har en polar Explorer! Jeg har en visjon om en samling på 5 kvalitetsur, og da har jeg tenkt hele tiden at jeg skal ha en chronograph i samlingen, og en Daytona med det deilige 4130-verket har virkelig fasinert meg såpass, at denne tok chronograph-plassen i min (enn så lenge beskjedne) samling.
Nå skal jeg nyte en deilig helg med hyttetur, med god vin og god mat, tipper at Daytonan sittet klistret på linken igjennom hele helgen!
Takk for oppmerksomheten
God helg til alle Tidssonere
Ps: kommer til å oppdatere med noen flere bilder tatt med speilrefleks istedenfor iPhonebilder iløpet av dagen!
Men så har jeg tenkt endel på at dette uret her blir nok en keeper, så hva er ikke deiligere enn å kjøpe en slett ny klokke fra forhandler, med garanti og eget navn i papirene osv. Så jeg la all fornuft til side og sendte en mail til Lervik Ur i Haugesund. Jeg får ikke skryti nok av den butikken, snakk om oppfølging. Jeg skreiv mange mailer frem og tilbake og spurte og gravde om den kommende klokka, svarene kom haglende tilbake. Superkjapp respons. den siste mailen jeg fikk fra Knut, var rundt klokka 23:00 for to dager siden, med beskjed at alt lå i rute og klokken kom til å bli sendt påfølgende dag med express over natt. Gjett om jeg sleit med å sovne den kvelden
Fikk tilsendt sporingsnr. med en gang pakken var sendt!
Kan trygt anbefale Lervik ur, for min del så har det ganske mye å si at jeg har godfølelse når jeg skal legge igjen en pen slump penger i en butikk. Og Lervik ga meg en skikkelig følelse av personlig oppfølging. Det gjør at jeg ikke er i tvil om hvor mine kommende innkjøp blir foretatt.
Sånn, nok prat!
Er faktisk midt i en unboxing her
En espresso må til
Bear Grylls må også til for å komme i mål
En hyggelig hilsen fra butikken
Hvit boks ihvertfall, og godt pakket inn!
Har sett disse hvite boksene før, hva kan det være?
Er det litt lysegrønt jeg ser på siden der?
Hmmm
Den krona der liker jeg
Jadda
Ahhhh, elsker synet av en slik boks
Polerte midtledd
Jeg kan skimte noe på bezelen der
Kan det være et tachymeter?
Jammen meg var det ikke en kliss ny ubesudlet Rolex 116520 Cosmograph Daytona med sort skive
Med all plastikk på, skal bli utrolig deilig å dra av alle plastbitene
Ahhhh, deilig. Da kan jeg roe meg ned litt igjen. Var vannvittig deilig å få denne i land. Jeg valgte sort skive siden jeg har en polar Explorer! Jeg har en visjon om en samling på 5 kvalitetsur, og da har jeg tenkt hele tiden at jeg skal ha en chronograph i samlingen, og en Daytona med det deilige 4130-verket har virkelig fasinert meg såpass, at denne tok chronograph-plassen i min (enn så lenge beskjedne) samling.
Nå skal jeg nyte en deilig helg med hyttetur, med god vin og god mat, tipper at Daytonan sittet klistret på linken igjennom hele helgen!
Takk for oppmerksomheten
God helg til alle Tidssonere
Ps: kommer til å oppdatere med noen flere bilder tatt med speilrefleks istedenfor iPhonebilder iløpet av dagen!