Da var første homage bestilt.

Den sorte du har bestilt er såpass visuelt forskjellig fra en faktisk sub at det går greit spør du meg.

Synd å høre om rolexen. Håper ikke rep kosten blir så gal som du frykter. Høres mest ut som nytt glass, visere og skive "bare" :).

Se på det som enda et minne for en klokke som har vært med på mye. Ville ikke stoppet å bruke den hadde det vært meg :).

Ja, slenger den på en Nato, så blir det bra!:cool:
Kjenner jeg gleder meg til klokken kommer, like mye som når jeg venter på en high-end klokke.

Har også bestilt en MCII fra Steinhart, har faktisk ikke kontroll på hvor mange klokker jeg får i posten i løpet av denne uken.

Det koster ca. 17 til 20 K sa AD, men da er det også en service i vente, noe den ikke har hatt på en stund.

Takk Sponon, kjenner jeg gleder meg til den kommer nå!
Har en Triton fra Steinhart, og den liker jeg veldig godt!

Det kommer nye klokker fra Steinhart i starten av februar, Ocean 44 og en til Ocean.
Av det jeg har sett så virker dette mer som en homage til Submarineren, istedenfor en kopi, dette er jo noe å se frem til.

Litt spent på ocean 2 selv. Klarer ikke å svelge sub-kopi følelsen og har en sort dlc diver fra steinhart fra før så da er ocean serien litt utelukket. Ocean2 skal i teorien være noe mer originalt :).

Ocean 44 tror jeg kan bli en flott beater for mange, ene bilde jeg så på WUS var det dog bare som en 44mm sub kopi :p. Ikke helt min kopp te kjenner jeg.

Men den sorte ocean one er som sagt såpass unik at den er tøff.

Oi, morsomt at jeg ikke er den eneste som liker Steinhart her.
Hvordan er DLC-coatingen? Jeg har aldri hatt en klokke med dette før.

Holder det stand til normalt bruk?

Steinhart er morsomt det, fedex kom innom her i sted med en Nav B Chrono II så nå har jeg et par steinharter, hehe.

Men triton 100 atm black ja.. Tja hva skal man si? Jeg har ikke brukt klokken fryktelig mye siden jeg har litt annet jeg bytter rundt på å bruke, men på under ett år kan jeg nå se tegn til slitasje på kanter av lugs og noen steder på bezelen. Det er ikke så galt som det kanskje høres ut som, spesielt med tanke på prisen, men litt synd uansett.

Alt i alt er det en kul (og voldsom) klokke for sine anledninger og har man prisen i bakhodet er den knall.