Da var man på kjøret igjen..

Medlem
27. nov. 2007
Sted
Sør Vest
Sitter her å oppdaterer et sporingsnummer. Minuttene går visst ekstra seint i dag. Ingen rød bil å se noen sted utenfor. Telefonen sjekkes ofte - neida den står ikke på lydløs. Noen som kjenner seg igjen?

Tråden oppdateres plutselig

Sitter her å oppdaterer et sporingsnummer. Minuttene går visst ekstra seint i dag. Ingen rød bil å se noen sted utenfor. Telefonen sjekkes ofte - neida den står ikke på lydløs. Noen som kjenner seg igjen?

Been there, am there, will be there in the future ;)

Spent på hva du får nå :)

Ingenting er som å ha en pakke rett rundt hjørnet. Sitte med innbytter-puls å vente på enten mobilen eller ringeklokka. Venter i spenning :)

Siste news : Posten gjør sitt beste for å holde spenningen på topp! Her skal ingenting leveres før siste frist!

Er sikker på postmannen/kvinnen har parkert rundt hjørnet og flirer seg i hjel!

Noen hints :

ca. 41mm
ETA basert urverk
Et av de mer kjente/vanlige produsentene

Jeg tipper en variant av Seamaster. Eller vent... Jeg går for Breitling Colt!:cool:

Riktig?

Da er den i hus!

tn_907a85bf53bc64f0c4826bd20183e37f.jpg

Neida.. Venter enda.

Da har jeg endelig fått den inn dørene! Sommervikar+kræsj = prøvelse for enhver WIS. Har gått nattevakt, så jeg er halveis i svime - så jeg legger ut noen quick and dirty komabilder :

tn_IMG_0255_2.JPG

tn_IMG_0256_3.jpg

tn_IMG_0257_1.JPG

tn_IMG_0258_2.JPG

tn_IMG_0262.JPG

Bedre bilder kommer plutselig!

God natt!

JEG VIL SE WRIST SHOT!!!!!!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Gratulerer så mye. Den er helt konge. Perfekt størrelse, og meget behagelig. Bra valg!