Dagens 65-års jubilant

Medlem
13. juli 2013
Sted
Oslo
Følte ikke at dagens klokke ikke var helt dekkende når man tross alt fyller 65 år! Uret altså, ikke undertegnede ;)

(samme bilde som tidligere i uken pga latskap - det sitter naturligvis på armen):

CE7AD65C-7041-4815-91F5-C74DBC1C28C6_zpsdccbavis.jpg

En slags fødselsattest må man jo ha med:

Extract_zpsd50ac654.png

Gratulerer med dagen, kjære Patek Philippe Ref. 1517! :p

Kim

Lekker! Pøs gjerne på med mer bilder og info. Kan man få "Extract from the archives" uten å sende klokken ned til fabrikken?

Lekker! Pøs gjerne på med mer bilder og info. Kan man få "Extract from the archives" uten å sende klokken ned til fabrikken?

Hei!

Du må i hvert fall sende inn movement nr og case nr - og dette må naturligvis matche det de har i sine records. Nå tar de eksplisitt ikke stilling til urverkets stand eller ekthet ved et extract, men du kan sikkert få alt dette verifisert ved å sende det inn. For min del sendte jeg den til en "vanlig" urmaker for å dobbeltsjekke at alt så bra ut og at movement og case number var korrekte.

Skal lage en liten post om samlingen senere, da kan jeg ta med mer detaljer :)

Kim

Takk

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! :)

Er så heldig at jeg skal reise litt før jul, men i romjulen skal jeg klare å legge ut flere bilder av dette uret samt de andre som akkurat nå befinner seg i samlingen :)

Kim