Det var vel ingen som ville ha den til 400k heller det året den sto hos Bjerke.Det var ingen som ville ha den til 499 990 i de 5-6 månedene den har lagt ute til det, så da er det jo bare å sette den opp til 599 990 så kommer vel kundene løpende etter..
H.Moser & Cie. Streamliner Flyback Chronograph Limited Edition
Original og strøken! H.Moser & Cie. Streamliner Flyback Chronograph Limited Edition selges! Uret er kjøpt hos Bjerke april 2021 og kommer med boks og sertifikat/garantibevis Ref 6902-1200 Serie nr 2001----- Kassemål er 42,3 mm Tykkelsen er 14,2 mm Automatisk urverk cal. HMC 902 med 55 timers...www.finn.no
Jeg ser, og høyner med 40 000 økning (egentlig 60 000) på to døgn:Fra 158 til 225 på 10 mnd
og klipp og lim på annonsetekstJeg ser, og høyner med 40 000 økning (egentlig 60 000) på to døgn:
Min annonse:Rolex Day-Date 1989
Rolex Day-Date 18238 fra 1989. Den mest ikoniske Rolex klokken. Klokka har kasse og lenke i 18 karat gult gull, noe som gir en herlig tyngde på håndleddet. En champagne urskive med diamanter fullfører uttrykket, med baguette-slipte stener kl. 6 og 9, samt mindre kvadratiske stener på de andre...www.finn.no
Markedet ligger tydeligvis på ca. 150 000 kr for tiden, så jeg solgte for det. Friskt satset å legge på 60 000 kr.Rolex Day-Date 18238 | FINN torget
Selger min Rolex Day-Date 18238 fra 1989 - årets sommerklokke eller birthyear-klokke? Klokka har kasse og lenke i 18 karat gult gull, noe som gir en herlig tyngde på håndleddet. En champagne urskive med diamanter fullfører uttrykket, med baguette-slipte stener kl. 6 og 9, samt mindre...www.finn.no
I alle dager. Det var da veldig til pris på noe som egentlig ikke er særlig til samlerobjekt..?Sparer ikke på superlativene ihvertfall...FANTASTISK OG SJELDEN MULIGHET / TUDOR 79220N "SMILEY ROSE" / NORSK OG KOMPLETT
Lufter et prakteksemplar av den svært sjeldne og nydelige Tudor Black Bay 41 i sort utgave med Tudor Rose logoen på skiven og smiley teksten. Dette er ingen vanlig Black Bay, dette er den Tudoren som har hatt kortest produksjonstid av alle Tudor modeller som noensinne har vært produsert...www.finn.no
Husk at dette er " Et moderne investeringsobjekt fra Tudor, som vil øke i verdi fremover.". Skjønner at jeg må få meg hvite hansker til å håndtere mitt eksemplar OG bankboks. Vaktbikkje er allerede på plass...I alle dager. Det var da veldig til pris på noe som egentlig ikke er særlig til samlerobjekt..?
Har fulgt med på denne. Hvis jeg ikke tar feil gikk den for 40’ på Bjerke Vintage like før nyttår. Deretter ut for 57’ på Finn i januar i år. https://www.finn.no/243269422I alle dager. Det var da veldig til pris på noe som egentlig ikke er særlig til samlerobjekt..?
Den lå ikke lenge ute. Solgt? Eller kom selger på at han hadde glemt å ta bort nummeret sitt så alle kunne spore han
Denne er fin. Nypris er 42.100 kr, så for et veldig moderat avslag får du en brukt klokke som høyst sannsynlig er ulovlig innført til Norge.
Vis vedlegg 292133