Hovedsignal
Støttemedlem
Jonny på Luksur-kjøret.
Opplyser nypris på 38k..
Litt som å opplyse veil. på Invicta
Vis vedlegg 329694
Denne «klokka» kom i tusen ulike fabrikat på tidlig/midten av åttitallet. Jeg hadde en velfungerende versjon som barn og kan bare si at den var starten på min lidelse. Om noen kommer over tilsvarende design som er funksjonelt idag så ROP ut! Da skal jeg gjøre et unntak fra min over tretti år lange monogamisme. Sukk minner..
Ja dette er jo den ikke-fungerende varianten. Som sagt så fantes designet og i velfungerende versjoner. For folk fra Bergensområdet så var SwissImport «AD»Var til salgs på Finn for en stund tilbake. Av en kar fra Mysen…..
SVENSKE KLOKKA Ble solgt til 18.000 Svensker i 1990 Historisk UR | FINN torget
SVENSKE KLOKKA Ble solgt til 18.000 Svensker i 1990 12.000 Polisanmalan Jeg fikk 100 retturklokkene av KLOKKEMANN for noen år siden Nå kan du kjøpe en av klokkene som en Svenske bestilte og retturnerte og sa Jag tycker inte om den jävla klockan. Dette er en historisk klokke du må ha! Ja det er...www.finn.no
Ja dette er jo den ikke-fungerende varianten. Som sagt så fantes designet og i velfungerende versjoner. For folk fra Bergensområdet så var SwissImport «AD»
Da misforstod jeg! Dog, den digitale delen var vel velfungerende nok
5 års skriftlig garanti med delfin og greierVis vedlegg 329739
Som du ser her så har vår kreative svenske brukt bilde av fungerende versjon i reklamen. Generisk design spredd rundt med all slags Brand eller nobranding på skiven. Jeg VIL ha!!
Jaja dette var før Swiss Made betydde egentlig lagt i Kina så dette er good shit!5 års skriftlig garanti med delfin og greier
Etter å ha googlet og lest mer og mer jo mer vil jeg kjøpe. Artig kuriositet detteJaja dette var før Swiss Made betydde egentlig lagt i Kina så dette er good shit!
Som en Porsche 911 eier kanskje ville si : *passe pris for selve bilen*"..jeg sa: Bare begynn og borre, bare borr du gamle Børre, for gullet står jo høyt i kurs i dag".
(tenker på sangen hver gang jeg ser eller hører navnet Børre
Vis vedlegg 330212
Luksur-pris med stash 16k
Annenhåndsverdien på disse er vel så godt som fraværende uansett. Lærproduktene er mer interessant enn klokken.Luksur-pris med stash 16k
Vis vedlegg 330748
Er vel ikke spesielt positivt med tanke på annenhånds verdien…
Annenhåndsverdien på disse er vel så godt som fraværende uansett. Lærproduktene er mer interessant enn klokken.