- Medlem
- 20. des. 2011
Når du har denne pakken er det garantert at folk kommer til å tenke "han der er golfnoob".
Kremt... Lurer på om ikke denne faktisk kvalifiserer til en post i denne tråden.
Solgt - Rolex golfsett og nøkkelring
Selger emorsomt Rolex merch / tilbehør. Rolex golfsett kommer med følgende; 1 stk vanntett pose med Rolexkrone til feste på golfbaggen. 3 stk Rolex branded TaylorMade TP5x golfballer. 1 stk Rolex golfhåndkle. 5 stk små pegs. 5 stk store pegs. 1 stk Rolex greenfork. 1 stk Rolex blyant. 1 stk...www.tidssonen.no
En pakke med reell verdi av rause 3-400 kr….
Tja skulle nok kunne få 700-1000 for det dersom det ikke stod Rolex på tingene og ble solgt av en proshop.
Spiller om lag 150-200 runder golf i året. Basert på dette og prisene jeg har møtt, viser jeg følgende: 3-pakning baller 150,-, blyant 10,-, pegger 5,-, ballmarkør 20,-, greengaffel av den typen 30,-, håndkle maks 100,- + en «bag» i tynt syntetisk stoff 50,-. 700-1000,- ville vært ran på høylys dag.
Mener du da vanlig proshop ran?
Veldig dyr pakke for meg. Alle ballene hadde vært i vann/skog eller borte i roughen på treern, peggene knekt på syver, håndkleet glemt igjen på sjette tee, blyanten lånt bort til makkeren som legger den ut på direkten på finn.no og ballmarkøren falt ut av lomma før runding på niern. Hadde ikke sittet igjen med mye for 2K i alle fall etter runde 1Usikker på hva slags proshop du handler i, men tilsvarende kvaliteter som avbildet i den annonsen, koster ikke mer enn jeg har nevnt. Du får derimot bedre håndkle, bedre greengaffel osv. til høyere priser. Da blir det selvsagt høyere sum. Tenker for øvrig dette blir siste avsporing fra meg her nå.
Yema Kavinsky limited editon - gi bud | FINN torget
Helt ny Kavinsky klokke fra Yema. Klokken er én av kun 3.333 eksemplarer og vil få en spennende verdiutvikling. Ekthetsbevis, eget originalt etui og beholder medfølger. Yema er en innovativ fransk klokkeprodusent som er blitt en stadig mer markant aktør det siste 10-året. Kavinsky har...www.finn.no
3333kr fra Yema for et øyeblikk siden i 3333 eksemplarer
Absolutt en kul klokke (ikke prisen), så det blir interessant å se hvilken vei den spennende prisutviklingen vil gåkun 3333 eksemparer er enormt i denne sammenheng
Absolutt en kul klokke (ikke prisen), så det blir interessant å se hvilken vei den spennende prisutviklingen vil gå
EDIT: stemmer prisen oppgitt av Tema? Er ikke 30K da litt i overkant?
Vis vedlegg 299829
Ganske spenstig å fastslå, ikke anta, at den VIL få en spennende prisutvikling… Forsåvidt korrekt om du kjøper til selgers pris. Spennning jeg klarer meg foruten
...det er finn-selger som selv forsøker besørge den spennende prisutviklingen. det sagt - retningen på en spennende prisutvikling kan gå nedover - da blir det skikkelig spennende.
Hei hei hei….. det ligger MASSE arbeid og nytenkning bak en slik lås, vil tørre påstå at den er unik
Jeg fikk 11k for min komplette med dengang nyeste lenka. Nå er det riktignok en god del år siden, men husker at klokka var solid og tung