Hulken på KS til 295K
Sikkert en skrivefeil.... Skulle stått mars-pris...TS-pris til og med
Da blir du jo lurt for 13k mindre. Hvis ikke det er en god deal så vet ikke jeg fra rett over 200% påslag til rundt 190%. Det er raust!Og én til 290k. Satt ned fra 303k, så det er jo rene varpet...
Mulig den andre er en bedre investering, den har tross alt kvittering som matcher garantikortet...Da blir du jo lurt for 13k mindre. Hvis ikke det er en god deal så vet ikke jeg fra rett over 200% påslag til rundt 190%. Det er raust!
Edit: Ved nærmere ettersyn ser jeg at den er brukt i rotasjon. Da er det faktisk billig!!
Altså, la nå folk annonsere for det de selv ønsker - er prisnivået helt feil, blir objektet heller ikke solgt.
Jonny har begynt å justere seg inn nå. Virket som han ikke helt fulgte med på markedet en periode...Jeg synes Jonny Rolex også priser sine friskt om dagen. Spesielt artig når han skrev "kupp" på en helgull gmt-master til nesten 550k også lå det en til nesten 100k mindre ute på finn samtidig
Amen til den. Syns heller ikke han var knivskarp i podden til @Nicolai @Jon Henrik heller.Jonny har begynt å justere seg inn nå. Virket som han ikke helt fulgte med på markedet en periode...
MVA OK - PRIS IKKE OKRolex Datejust 41mm - 126303 - 2022 | FINN torget
Hei Selger en Rolex Datejust 126303 som av opprinnelig kjøper er kjøpt i 2022 hos offisiell Rolex butikk i utlandet. Ønsker i utgangspunktet rent salg, men lytter til bytte i GMT /Submariner modeller. Evn turkis/gul eller rød OP 41 Klokken har fått et lite merke ved klokken 4. se vedlagt...www.finn.no