Så da er vi enige om at kanskje moderator bør moderere tråden, flytte @Loevhagen sitt opprinnelige innlegg ut herfra, og muligens hente det inn igjen om en ukes tid? Bare for å ha ting på det rene ifht. retningslinjer på forumet? For per i dag, er vel @Loevhagen sitt innlegg fullstendig skivebom? Arrester meg gjerne om det er jeg som misser grovt her, men all PR er vel god PR, så kanskje klokken blir solgt ila helgen til oppført pris, og noen her inne gjør dagens dårligste kjøp? Kan uansett love at den blir tatt i bruk senest mandag om den ikke selges, og verdien forringes betraktelig. Huffamei, tenke seg til. En invistors verste mareritt, en ett år gammel klokke som faktisk er brukt I motsetning til hva Løvhagen kanskje tror, så er det muligens slik at ikke alle med overpriset stålklokker i samlingen er såkalte "invistorer", og har et økonomisk motivert forhold til klokker. Alle trenger vel ikke være entusiaster, og noen av oss synes faktisk det er gøy å prøve nye modeller samtidig som man ikke er nevneverdig opptatt av viktigheten av å tjene eller tape 10-50k på en klokke. La oss heller alle ha det fint med det forholdet vi har til klokker, og ikke henge seg så altfor mye opp i hvilket forhold andre har til klokker være det seg entusiaster eller "invistorer". Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva andres motivasjon for klokkeinteresse er, og om folk vil tjene penger på klokker, aksjer eller krypto får være opp til hver enkelt. De fleste her inne er vel her fordi vi har en felles interesse for klokker; på mange ulike plan - la oss få lov til å ha forskjellige motiver til hvorfor vi er her.