Dagens dobbel!

Gratulerer med to flotte ur:)

Omegaen er tøffere enn toget og den GMT'en skulle jeg gjerne sett irl, noe som tiltaler meg med den.
 
Igjen stor takk for alle hyggelige kommentarer.

Skal ta flere bilder av GMT´en bare det kommer litt sol ute... :cool:

Jeg spøkte om jeg kunne ha på meg begge, gjorde selvsagt ikke det. De matcher relativt dårlig i sammen, Omega er "dritstor" i forhold til knøttet fra Rolex.

Men det forhindret ikke meg for å bruke begge på konserten, en på armen og en i lomma. Diskre bytte og smile litt for meg selv.

På bilturen hjem satt jeg i 10+ mil og tittet 50/50 på klokka/veien, men det gikk bra.

Natta.
 
dææven, detta var hard kost, tror jeg går og tar meg en røyk ;)


stemmer; røyker jo ikke, men du får da ha gratulerer med det ene og det andre uansett...
 
Redigert:
Gratulerer med dobbel.

Jeg er veldig spent på GMTen og håper at i tillegg til bilder kommer det noen bokstaver også, som beskriver dine tanker og følelser rundt det å ha den på armen. :)
 
WOW! Der tok du meg på sengen. Hadde aldri trodd at det var den nye GMT under "lakenet".
Gratulerer med begge to:D
 
Oisann, det var utboxinga si det. Etter å ha sett denne posten, så er jeg på nippet til å droppe snus i noen år for å kjøre en skikkelig utboxing i 2020. Gratulerer så mye :)
 
Igjen takk for hyggelige ord.

GMT´en gleder mange tydeligvis, meg også. :cool:

Skal ta noen bilder samt gjøre et ærlig forsøk på en beskrivelse av godfølelsen i helgen.

Natta.