Dagens dobbel

Gratulerer med to kjempefine klokker! Den IWCen har jeg hatt i kikkerten selv. Var det ikke aktuelt med den hvite skiven? Tror jeg selv hadde gått for den hvite skulle jeg kjøpt, sikkert fordi jeg har 4 dykkere nå med svart skive. Forandring fryder.

Gratulerer med to kjempefine klokker! Den IWCen har jeg hatt i kikkerten selv. Var det ikke aktuelt med den hvite skiven? Tror jeg selv hadde gått for den hvite skulle jeg kjøpt, sikkert fordi jeg har 4 dykkere nå med svart skive. Forandring fryder.

Takk for det :)

Jeg la dem side ved side, tok begge på armen... Den hvite ble rett og slett litt kjedelig.

Skjønner nå at jeg har feil saksbehandler hos lånekassen, kan jeg få nummeret til din?

To lekre klokker dette, Breitlingen er utrolig barsk uten at det blir for mye tull, hårfin balanse! Gikk Rolex-feberen over?

Skjønner nå at jeg har feil saksbehandler hos lånekassen, kan jeg få nummeret til din?

To lekre klokker dette, Breitlingen er utrolig barsk uten at det blir for mye tull, hårfin balanse! Gikk Rolex-feberen over?

Rolexfeberen er så absolutt ikke gått over :) Det er en ny grønn boks på vei inn i slutten av januar.

Breitlingen er bare så... så... ja, rett og slett kul! Og perfekt størrelse :)

For å uttrykke meg på mest naturlig måte:

Du e galen, jayeff! Gratla! :D

Grattis, grattis!!

Spent på hva som dukker opp i neste runde. At det er én DateJust tror jeg det nok er dårlige odds for ;)

Pene klokker du har fått deg. Er det lov å be om sammenlignings bilder av SOen og suben din? Får å se hvordan de ligger an i størrelse til hverandre.