Dagens dobbel

Gratulerer med en helt anderledes unboxing, her forventet jeg hvertfall en Sub, men tro meg når jeg sier at jeg ble ikke skuffet i det hele tatt! Gøy med noe ikke alle andre har!

Gratulerer. NOS Bulova - det er virkelig en sjelden godbit. Lyden fra den er som dommedagsdatamaskinene til en Bond-skurk :D

Stilig utboksing.:D Grattis.
Takker.:D

Gratulerer med en helt anderledes unboxing, her forventet jeg hvertfall en Sub, men tro meg når jeg sier at jeg ble ikke skuffet i det hele tatt! Gøy med noe ikke alle andre har!
:D Skulle gjerne kommet med en Sub-unboxing men i dette galskapet er det av og til greit å finne glede i billige klokker og. I hvertfall for lommeboka.:D

Gratulerer. NOS Bulova - det er virkelig en sjelden godbit. Lyden fra den er som dommedagsdatamaskinene til en Bond-skurk :D
Ja, den er det. Kommer nok aldri til å kvitte meg med den klokka så det var viktig å finne en NOS.
Lyden er fantastisk. Det er bare å bestille ny reim (stoler ikke på den gamle, råtne, og de andre er søppel) så kan jeg sove med den.;)

Er jo nesten som det er litt sant. var det ikke noe sånn som at Nasa brukte en liknende teknologi i sine satelitter, og de stopped Bulova fra å lansere Accutron for at russerne ikke skulle stjele teknologien til deres satelitter.

Kule klokker begge to, gratulerer Agassiz