Først tenkte jeg det der ser jo ut til å gå kjempe bra. Så begynte jeg å lurer hva slags klokke er det da? Klarer akkurat ikke å se det.Livets første tur på T-banen
Vis vedlegg 388784
Først tenkte jeg det der ser jo ut til å gå kjempe bra. Så begynte jeg å lurer hva slags klokke er det da? Klarer akkurat ikke å se det.
Mine tanker er med deg kompis. Mistet selv min 8 år gamle Labrador i 2022. Det gjør fortsatt vondt. Lite er så smertefullt som å miste sin beste vennJeg startet denne tråden og dessverre blir det min sist post her inne nå.
Min kjære hund ble akutt syk i går og måtte avlives kun 8 år gammel. Frisk som en virvelvind til siste stund.
Hjerte mitt blør! Det er så tungt!
Tusen takk Mine for en fantastisk kamerat du har vært hele tiden.
Jeg savner deg så mye!
Vis vedlegg 390247
Takk min venn. Husker smerten din den gangen ja.Mine tanker er med deg kompis. Mistet selv min 8 år gamle Labrador i 2022. Det gjør fortsatt vondt. Lite er så smertefullt som å miste sin beste venn
Det er forferdelig - rett og slett. Jeg føler med deg på det sterkeste. For en vakker hund! Ta vare på minneneJeg startet denne tråden og dessverre blir det min sist post her inne nå.
Min kjære hund ble akutt syk i går og måtte avlives kun 8 år gammel. Frisk som en virvelvind til siste stund.
Hjerte mitt blør! Det er så tungt!
Tusen takk Mine for en fantastisk kamerat du har vært hele tiden.
Jeg savner deg så mye!
Vis vedlegg 390247