Det er ingen problem å bade med denne. Har en kunde som har badet med sin i gull, siden 2007 og aldri hatt problemer med det. Ville nok ikke stått på vannski eller deltatt i dødse-vm med den, men ellers bør det gå bra. Legger ved bilde av hvordan IWC ser på det. De har alltid vært annerledes enn andre merker på dette.Bladde litt i katalogen til IWC/Otteren og du verden så mye fint IWC har
Har gått litt under min radar de siste åra.
Denne var bare nydelig. IWC Portugieser Yacht Club Chrono edi. Orlebar Brown. Pris 140K
Er innafor mtp pris/komplikasjon/urverk osv.......
Ser Otteren lokker med deilig saltvannsbading med denne i annonsen. Er vel ok og bade med 'kun' 60m wr @JørgenO
Vis vedlegg 312581Vis vedlegg 312582
Rettelse, siden 2010Det er ingen problem å bade med denne. Har en kunde som har badet med sin i gull, siden 2007 og aldri hatt problemer med det. Ville nok ikke stått på vannski eller deltatt i dødse-vm med den, men ellers bør det gå bra. Legger ved bilde av hvordan IWC ser på det. De har alltid vært annerledes enn andre merker på dette.
Så det betyr at jeg kan dusje, være med kidsa i bassenget, vindsurfe og ta en svømmetur om sommeren med min Mark XVIII (6bar)?Det er ingen problem å bade med denne. Har en kunde som har badet med sin i gull, siden 2007 og aldri hatt problemer med det. Ville nok ikke stått på vannski eller deltatt i dødse-vm med den, men ellers bør det gå bra. Legger ved bilde av hvordan IWC ser på det. De har alltid vært annerledes enn andre merker på dette.
Det skal ikke være noe problemSå det betyr at jeg kan dusje, være med kidsa i bassenget, vindsurfe og ta en svømmetur om sommeren med min Mark XVIII (6bar)?
Takk for svar! Plutselig mangedobla verdien seg på denne En meget bra allroundklokke!Det skal ikke være noe problem