Dagens kjøpetips

Kjenner ikke til selger, men dette virker jo som en hyggelig pris:)

Omega seamaster professional - FINN Torget

Jeg "kjøpte" denne av selger i kveld for 23', men fikk litt dårlige vibber av at han gjerne ville ha kontanter osv. Så jeg fikk en kompis til å prøve å kjøpe også, og han solgte gjerne for 22' om han kunne hente i kveld.

Det hører med til historien at han ikke kunne møte meg i kveld....



Kim!
 
Hehe, da kan jeg legge til at jeg også hadde en muntlig avtale med han tidligere i idag. Helt til det kom et høyere bud, da var han ikke så interessert lenger..
 
Jeg "kjøpte" denne av selger i kveld for 23', men fikk litt dårlige vibber av at han gjerne ville ha kontanter osv. Så jeg fikk en kompis til å prøve å kjøpe også, og han solgte gjerne for 22' om han kunne hente i kveld.

Det hører med til historien at han ikke kunne møte meg i kveld....



Kim!

Var i kontakt eg og.
Fekk etterkvart desse vibbene eg og.
Viktig å ha "følehorna" ute når ein skal handle ur på "billegsal":)
 
I alle dager.
Se på de andre annonsene til selger, Hasselblad H4D til 16000?

Skal kanskje være forsiktig med å si noe, men jeg synes ikke dette lukter siktet hvetemel akkurat.
 
Så den nettopp selv...hvordan var det gode gamle uttrykket igjen? Hvis noe er for godt til å være sant...eller no :) lukter fisk lang vei...
 
Forskjellige adresser på tingene selger har ute:confused: På GMT'en og de andre tingene vel og merke.
 
Dette er vel den klassiske vi har sett et par ganger før. Personen vil han pengeoverføringen på en merkelig måte og lover gull og grønne skoger i forhold til handelen? Gjerne Escrow-service :mrgreen:
 
Her er det vel liten tvil om at noe er feil.. Får du varen kan det garanteres at det er snakk om tyvgods. Uansett hvor raskt du trenger pengene, så er 25k for en klokke til nesten fire gangern ikke noe som skjer uten grunn.. Spesielt når man ser at alt av hifi/elektroniske artikler "kan skaffes"
 
Serienummer: M624882 er å se på det ene bildet der, så hvis noen savner den, eller vet om et sted det kan søkes opp, så er man jo et skritt nærmere en konklusjon.
Har til informasjon heller ikke fått noe svar på mail.
 
46_1131788224.jpg


Maurice Lacroix Pontos Decentrique GMT 18K - FINN Torget

Denne syns jeg er flott.