Dagens kjøpetips

Her mangler nok det meste tror jeg ... Ville nok ikke kjøpt MilSub av en fyr som ellers selger spill og tepper.

Ja, slikt er jo åpenbart scam. Ikke noe å lure på engang. Slike klokker dukker ikke bare opp i hendene på slubberter, og om det skjer selges de ikke på denne måten.

En gammel 5513 bezelring er vel mulig å oppdrive på VRF for en rimelig penge, verre med inserten. Ser nok ikke veldig bra ut med en ny aftermarket på en slik klokke:p

Sikler litt på denne
Ikke nok med at det er en strøken 5513, men den er fra mitt fødselsår. Og tilogmed fra samme måned som meg.
Er ikke lett å holde fingrene borte fra kjøpteknappen:p

Sikler litt på denne
Ikke nok med at det er en strøken 5513, men den er fra mitt fødselsår. Og tilogmed fra samme måned som meg.
Er ikke lett å holde fingrene borte fra kjøpteknappen:p

Hvis det følelsesmessige sier at du skal kjøpe den pga måned/år, bør du kjøpe den før noen andre gjør det. :D Hvis du ikke griper sjansen, kan du risikere og angre livet ut. :twisted: Det er ikke enkelt og finne klokker/gjenstander som er dokumentert og treffer så godt i forhold til fødselsdag. det eneste som mangler er at dato stemmer, men hvor store sjanser er det til at du finner en som også treffer på dato?

Hvis følelsen er riktig, er det ikke like viktig om prisen er "helt korrekt". Du vil raskt glemme hva du betalte. Gleden over og ha en klokke som er like gammel som deg vil overskygge prisen. Klokken vil bety mer og mer for deg etter som årene går.

Hadde jeg vært i samme situasjon som du er nå, ville klokken vært hjemme hos meg allerede. :cool: