Qwestern
Støttemedlem
Sikker på at det er poden som digger Pokemon?Trur poden hadde digga denne. Han er vill etter Pokemon.
Sikker på at det er poden som digger Pokemon?Trur poden hadde digga denne. Han er vill etter Pokemon.
Fra grail til FS: på Face innen 0,5 time! #Invistering!30% på Breitling hos Otteren i Sandnes!
Fra grail til FS: på Face innen 0,5 time! #Invistering!
Trur poden hadde digga denne. Han er vill etter Pokemon.
Mil-Spec alarm (igjen). Denne prisen var vel ikke så ille?
Merker jeg savner min Blancpain når jeg finner meg selv poste kjøpetips her
https://davidsw.com/product/blancpain-tribute-to-fifty-fathoms-mil-spec/
Ja. Tim Mosso foretrekker også den største, tross tynne håndledd.Kul klokke, men må prøves hvis man ikke har gjort det før man kjøper. Den er 40mm men bærer mer som en knepen 38mm og virker ganske stutt. FF i 45mm virker bedre balansert, og bærer tilsvarende mye mindre enn millimeterene umiddelbart skulle tilsi på papiret. Noen ganger er 45mm bedre enn 40mm, utrolig nok.
Kul klokke, men må prøves hvis man ikke har gjort det før man kjøper. Den er 40mm men bærer mer som en knepen 38mm og virker ganske stutt. FF i 45mm virker bedre balansert, og bærer tilsvarende mye mindre enn millimeterene umiddelbart skulle tilsi på papiret. Noen ganger er 45mm bedre enn 40mm, utrolig nok.
Mangler bare en PAM om en har de to nederste der JohanHar du prövat den? Haft bägge och upplever absolut inte milspec som mindre än 40mm. På länk är det helt lik en sub. Även om dom korta lugsen möjligen gör den lite mindre på på sail cloth.
Vis vedlegg 100639
Vis vedlegg 100641
Mangler bare en PAM om en har de to nederste der Johan
Har du prövat den? Haft bägge och upplever absolut inte milspec som mindre än 40mm. På länk är det helt lik en sub. Även om dom korta lugsen möjligen gör den lite mindre på på sail cloth.
Vis vedlegg 100639
Vis vedlegg 100641