Dagens kjøpetips

Enig... Den var råtøff, men for nesten 1000 $ begynner vi vel kanskje å bevege oss ut av ventepøsekiosken?! ;)

Ser poenget ditt. Jeg uttalte meg ikke på grunnlag av prisen men på prinsippet ventepølse. Kjøpe en klokke mens man venter på den "store" for å døyve smertene. Dessverre vil den "store" i mitt tilfelle bli veldig fjern om jeg skulle kjøpt ventepølser i denne prisklassen.

file_16_16.jpg

Lüm Tec lanserte i dag sin egen bronseklokke

http://www.lum-tec.com/collection/upcoming-models/m-bronze.html

pen klokke må jeg si

rousp
Fikk ikke opp uret. Linke til bilde?

2355_1325537228_SINN_EZM_1_5.jpg

2355_1325537271_P1110539.jpg

Enig i at Lum-Tec klokken var stilig, men om jeg skulle brukt 900USD på en bronzeklokke ville jeg personlig heller lett etter en Helson;) Men tøff var den!

Hm, stusser på at de oppgir listeprisen til 3700$ og selger for 599$. Aldri hørt om siden før :S

Jeg har faktisk denne klokken. Den er nydelig å se på, men jeg synes den er litt for stor, som dressur, med sine 42mm. Tidemann tar vel. ca. 20 000 for denne, men Eterna er mye billigere på gråmarkedet. Min er for øvrig til salgs.

Hmm.. Veldig Panerai-like, men bronzemodellen de har koster jo 170000 om du får tak i den. Den var tøff! Litt jala med japansk urverk men, det er jo tidenes ventepølse!

Leverer egentlig WorldOfWatches.com til Norge da?

Ja, jeg har kjøpt 4 klokker derfra - før jeg visste hva jeg gjorde. Ikke noe å si på prisene, men jeg kjøpte quartsur. Jeg får vont i magen av å tenke på at det ikke er mer enn et år siden heller. Heldigvis var 2 til min kone, svigerfar fikk ett og min kone overtok min Invita Rolexhomeage...
Men jeg dumper innom WOW innimellom når jeg sitter i havet på standby.
Av og til har de helt syke tilbud - som denne...

Grei pris, dog litt skeptisk til en sub på den størrelsen. Skiva må jo bli veldig liten?

Jeg tror ikke det vil bli så ille.. Til en dame altså. Men så har jeg heller ikke sett en sub på den størrelsen før, så den kan godt hende det vil se snodig ut:confused: