Dagens klokke

Massse jobb unnagjort, da er det lov med litt TS.

eaba7de8.jpg

Det er på dager som dette - med dagens klokke full av Speedy, at man lurer på om man var tilregnelig i gjerningsøyeblikket da Speedy ble solgt :-?

Alle kan gjøre feil MM. Heldigvis er det ikke en irreversibel handling. Hva med vintage denne gangen?

1209-23.jpg

Takk takk :) Føler den kan brukes til forskjellige antrekk og anledninger. Helt til jeg ikke føler det lengre, og må kjøpe en eller flere i tillegg...

Alle kan gjøre feil MM. Heldigvis er det ikke en irreversibel handling. Hva med vintage denne gangen?

Kikket litt for et par dager siden. En fin pre-moon fra mitt fødselsår (unødvendig å si pre-moon i dette tilfellet) ligger ute for salg på chrono24. Prisen er en ting, men alderen da mann, tenk på alderen. Den er jo over 50 år:D

Kikket litt for et par dager siden. En fin pre-moon fra mitt fødselsår (unødvendig å si pre-moon i dette tilfellet) ligger ute for salg på chrono24. Prisen er en ting, men alderen da mann, tenk på alderen. Den er jo over 50 år:D

Det er slett ikke verst å være over 50 år og fortsatt pre-moon. Selv er jeg nok nærmere full-moon før jeg kommer så langt.

Lykke til med jakten MM, jeg tenkte vel at denne mangelen på Speedy ikke kunne vare. Men husk at skiven nok er koksgrå også på gamle eksemplarer :)