Dagens klokke

Sol her nå :)
IMAG1237.jpg

Rett og slett hakaslepp ChristianN! Råflott bilde av en enda flottere klokke! Sikle... :D

Betaler prisen for tre dager med fest på rad i dag. Speedy satt tilbake på blikkskrammellenke med skjelvende hender. Å kjempe mot blikkendeledd med tang og fil er kanskje ikke den beste restitusjonsterapien :p
TBE_2130.jpg

Tar med et utsnitt også:
TBE_2130-2.jpg

Etter å ha tilbragt sine første uker i en kasse i garasjen og siden levd i innhegning på plenen, ble den første smak av frihet litt overveldende for stokkendene mine. Fem meter ut i vannet snudde de i samlet flokk og søkte tilflukt i en einerbusk.
adf5a989.jpg

Når skal du prøve deg på kalkun eller struts Hopalong? Kan jo ikke stoppe nå :)

Hehe, jeg har noen luftige planer om fasaner og rapphøns, men er redd for å ende opp som eksempel i "De andre er verre"-tråden. Jeg kjenner noen fuglefolk, og de er skrullete alle som en. Idag lånte jeg en transportkasse fra en av dem, og han viste stolt frem nyanskaffelsene: I tillegg til hønsene, endene, gjessene, kalkunene, påfuglene, vaktlene, hønsegjessene, fasanene og alle variantene av disse, har han nå to emuer som om et par måneder vil veie bortimot femti kilo hver. Jeg tror ikke han pleier få julekort fra naboene.