Dagens klokke

En liten hilsen fra Marbella havn...

20120727_212653.jpg
 
Hjemme igjen fra en fin kortferie, og da lå denne og ventet på meg på postkontoret. Herlig vintage-ish look, og jeg synes dome-hardlex ser knalltøft ut! Det ble en orange uten dato, synes den så best ut.
55a4dadc-f2a3-f5b3.jpg
 
Same, same :) Nyter de siste dagene av ferien. Før jeg skal ut i pappaperm, haha! :D Så det blir god anledning til gull i mange uker ;)

DSC_4302.jpg
 
Når svigerinna begynner å ta stilleben-bilder av lille konens sommerklokke på nato har påvirkningen fra begge hold fungert:
2ee6e3b6-162f-9576.jpg
 
Hjemme igjen fra en fin kortferie, og da lå denne og ventet på meg på postkontoret. Herlig vintage-ish look, og jeg synes dome-hardlex ser knalltøft ut! Det ble en orange uten dato, synes den så best ut.
55a4dadc-f2a3-f5b3.jpg

Denne må vi se mer av? Årntli unbox for eksempel :) - er det Skindiver?
 
Endelig ferdig på jobb. Regnvåte klær er byttet ut med joggebukse og tørre sokker. Samboeren er vekk, så da er det bare å koble mac'en opp mot tv, så får jeg sett både sykling, tennis og roing samtidig. Akkurat nå er det herlig at det regner ute :)
God helg til alle på ts! Heia Edvald :)

30331955.jpg
 
Urutinert å bare ta med en klokke på hyttetur, men jeg har i det minste riktig sponsor i dag.

2a533c87.jpg