Dagens klokke

Dagens dobbel

dagensdobbel.jpg

Blancpain Fifty Fathoms, Zenith New Vintage 1955 (bak)

...på et tidspunkt hadde jeg av ulike grunner en på hver hånd.
 
Fantastisk flotte klokker, Santos-Dumont. Min grail er den gamle AquaLung som Fifty Fathoms henter inspirasjonen fra.
 
Santos-Dumont: Den FF'en er rett og slett stunning, og skulle helt klart vært nevnt som en favoritt under tråden om forumets flotteste ur. :)
 
Nydelig FF!

Daytona på armen som i går, naturlig nok.

Jeg fikk to publikasjoner i posten i dag som sikkert de fleste andre Rolex-interesserte allerede har, men ikke jeg :) Hyggelig lesning. Tok fram noe tyngre Rolex-litteratur også, men dårlige filmer på DVD vant. I morgen blir det litt fordypning. Det er sunt å være syk iblant, da skjønner jeg hvor gøy det er å jobbe. Tida flyr ikke akkurat her hjemme ...

Klokkebilder369.jpg


Klokkebilder370.jpg
 
Gull i dag

Skal treffe noen kompiser i dag for noen drinker ikveld, denne har ikke fått wrist time siden jul.. tatt meg fri fra jobb
DSC_1329.jpg
 
Hei Anders, flott daytona! Er det hvit gull eller er det bare skiven??
Ha en god dag[
QUOTE=Anders;19304]Nydelig FF!

Daytona på armen som i går, naturlig nok.

Jeg fikk to publikasjoner i posten i dag som sikkert de fleste andre Rolex-interesserte allerede har, men ikke jeg :) Hyggelig lesning. Tok fram noe tyngre Rolex-litteratur også, men dårlige filmer på DVD vant. I morgen blir det litt fordypning. Det er sunt å være syk iblant, da skjønner jeg hvor gøy det er å jobbe. Tida flyr ikke akkurat her hjemme ...

Klokkebilder369.jpg


Klokkebilder370.jpg
[/QUOTE]
 
Utrolig stilig Speedy du har der, Henrik. Du er Speedmaster King på sonen!:cool:
9f874a94.jpg

Drar på guttetur på hytta til helgen og da er det ikke noe særlig tvil om hva som skal være på armen...:cool:
 
Masse flotte fredagsklokker.

Etter skryt i går (takk for det), så ble det Fifty Fathoms i dag også.

05032010083.jpg


Hadde egentlig tenkt å lage en egen tråd om den, men hadde lyst til å vente til jeg får lenken jeg har bestilt. Forhåpentligvis så dukker den opp på galleriet om ikke så lenge hvis jeg får tatt noen litt bedre bilder snart.