Dagens klokke

Dagens

raven.jpg

Fin klokke som jeg har blitt veldig glad i. En skikkelig hverdagsbeater som er med meg på alt, bortsett fra fjellklatring:D

Ja jeg syns den har litt sjel samtidig som den selvsagt har fått influenser.

Er det bare bildet ditt eller er det tegn til riper på ditt glass? Disse (og plexi generellt) er veldig kjappe å få pusset vekk. Gikk selv i bakken på sykkeltur og restaurerte den til nystand
(tar meg selv i at jeg høres litt belærende ut, ikke meningen)
Her er i hvert fall min før den ble pusset:
8e4u3yba.jpg

Dinosaurjakt i Pasvikskogene. Kvota fylt, julemiddagen sikret og kaffen drukket opp, så nå gjenstår bare å starte GPS'en på Iphonen og se om man kan finne bilen...:)

IMG_9053.jpg

Ahh minner, vært nesten to år på grensa. Min frue og jeg planlegger å legge vår honeymoon til å gå grensa. Norges 196 vakreste kilometer. Flott bilde og flott ur.

Regnvær, pappaperm, barnevogn og Gore-Tex. Til min fartsfylte og glamorøse livsstil duger bare Daytona ;)

IMG_20120911_114430.jpg

Tenkte isofrane burde passe bra på den tjukke POen, men den var altfor grå for den svarte skiven. Den originale ser mye bedre ut. Derimot fant jeg fram Toshien som sto på den gamle POen. Ser jo riktig ut på denne også. Og kan paneristis ha skinn på dykker så kan jeg også.

1209-2-19.jpg

1210.jpg

Ja jeg syns den har litt sjel samtidig som den selvsagt har fått influenser.

Er det bare bildet ditt eller er det tegn til riper på ditt glass? Disse (og plexi generellt) er veldig kjappe å få pusset vekk. Gikk selv i bakken på sykkeltur og restaurerte den til nystand
(tar meg selv i at jeg høres litt belærende ut, ikke meningen)
Her er i hvert fall min før den ble pusset:
8e4u3yba.jpg

Jeg har plenty med riper! Den er med meg på alt og får sitt av røff behandling. Pusser plexin når den blir for ille. Så lenge jeg kan se datoen er jeg fornøyd :razz:

Jeg kjøpte den som beater, behandler den som beater, og har ingen planer om å selge den, så andrehåndsverdien bryr jeg meg null om. Bruksverdien er desto større.

Jo mer klokken er på armen, desto mer føler jeg at den er en del av meg, og jeg blir mer og mer fornøyd. Blir spennende å se hvordan den ser ut om noen år. En haug av riper med hver sin historie!

Gjennom boksen 3:7

Certina DS First. Uten til den klokken som har fått mest wt, brukte den daglig i 6 år. Så dette er altså min høyt elskede konfirmasjonsklokke.

9F4EB261-9BAF-47E5-B949-54D1A19C06AF-1628-000001F42DFF7472.jpg

Edit: Har stilt datoen nå Krille :)