Dagens klokke

Den klokken der er så utrolig fin, og er høyt oppe på listen min over klokker-som-jeg-har-veldig-lyst-på-etter-å-ha-sett-bilder-av-og-som-jeg-må-få-prøvd-en-gang-og-da-kommer-de-kanskje-på-kjøpelisten-min.

Jeg har ikke sett bilder av din tidligere, og var ikke klar over at det fantes en slik på sonen. Hva kan du fortelle om klokken? Er du fornøyd? Positivt/negativt? Osv.


uny4yde4.jpg

ate3epum.jpg
 
Jeg får vel ta meg en til før jeg går.:cool:

EA2DAE35_zps947a1368.jpg

Det er et eller annet veldig fascinerende med den klokken der, Frodo.

(Det kan jo være løkkronen, 24h-visningen, bezelen, in-your-face-skriften på skiven, sigden på sekundviseren :) )

Og for ordens skyld, det var et kompliment :)
 
Ut av boksen 7:7

Her kommer siste klokken i boksen, en klokke som får en god del ws til tross for at det er 48 mm med quartz!

51142C92-2855-491E-8970-8D82A9810CE1-2264-000002194F1584DA_zps19fa5f7e.jpg
 
fedex møtte opp litt senere en avtalt, men jeg er kjempefornøyd med nyinnkjøp :)

IMG_0457.jpg


nå er det bare å vente på orange monster som skulle komme litt senere grunnet tomt lager hos creationwatches!
 
Det er et eller annet veldig fascinerende med den klokken der, Frodo.

(Det kan jo være løkkronen, 24h-visningen, bezelen, in-your-face-skriften på skiven, sigden på sekundviseren :) )

Og for ordens skyld, det var et kompliment :)

Og takk for det. Jeg elsker den. Med alle sine rariteter.:cool:
 
Har nå prøvd denne på skinn, lenke, nato og gummi. Sistnevnte er definitivt det riktige for meg. Strålende fornøyd med denne klokken!

1209_zpsa84b2026.jpg