Dagens klokke

Patinert nyervervelse, kjøpt av forummedlem ligthningii, med zulurem fra singularstraps:

P1000304.jpg


Det kommer flere bilder mm i galleriet når jeg får tid
 
Takk! ...tror jeg. :)

Det er litt pussig, for da jeg begynte å ønske meg den, var det på grunn av historien om Santos-Dumont og det faktum at den er bassert på et ur som vel må være en av verdens første "Tool-watches". Senere har jeg jo skjønt at Cartier ikke er blant gutta med mest kred. i klokkeklassen. Men jeg har for så vidt ikke noe i mot å jåle meg til litt heller, og å betale det jeg nettopp har gjort for en reim av gummi, er absolutt jåleri. :D
Jeg synes det er flott at det er litt mangfold jeg, og ja det var ment som et kompliment når jeg skriver jålete. Jeg kunne godt ha skrevet pent, stilig osv så misforstå meg rett.
 
Min første Rolex!


Har akkurat kommet hjem og har pakket ut vidunderet. Kjøpt ny i dag.

Har dermed overkommet mine fordommer mot Rolex og mine tvangstanker om å måtte ha viser for gangreserve på klokken!



Da regner jeg meg som medlem i klubben...
P1030038.jpg
 
Min første Rolex!

Har akkurat kommet hjem og har pakket ut vidunderet. Kjøpt ny i dag.

Har dermed overkommet mine fordommer mot Rolex og mine tvangstanker om å måtte ha viser for gangreserve på klokken!

Da regner jeg meg som medlem i klubben...

Gratulerer, godt valg, velkommen i klubben! :p
Og i og med at du har kjøpt den ny, har du sannsynligvis også det oppdaterte 3186-urverket. Gode greier.
 
Hjertelig takk for all positiv respons!

Har min nye Explorer II på i dag også. Men har ikke sovet med den...


Kan med aller største glede meddele at på det døgnet jeg har hatt uret har det gått helt nøyaktig! Absolutt helt på sekundet!

P1030052.jpg
 
"Dere er tullete hele gjengen! Tenk å bruke så mye penger på klokker, det er jo bare helt latterlig!"

Er det ikke litt gøy at det er slik folk tenker om oss?

Det beste av alt er at jeg elsker å være en av tullingene, haha:D

Dette var en useriøs post, men måtte bare dele det!


PS: Det er noen sinnsyke klokker dere har folkens, kos dere, og nyt de ! :D