Dagens klokke

Dagens Seiko på høst tur.
77BE14AB-8B9E-4A5F-A4E8-97AD73010D66-2663-000005A82792BD1A.jpg
[/IMG]
B5774CED-C301-4D93-84C3-3BEA7B562572-2663-000005A83403D702.jpg
[/IMG]
 
Grenser er til for å brytes. Hvem skal arrestere deg? Homsepatruljen? :p

Det funker for Bond, James Bond. 'nuff said :cool:


Akkurat, kan Bond så kan jeg :cool:

Ikke akkurat mange i 75 årsdag som reagerte på det, og tviler på at jeg får mye skjenn på påfølgende bytur! Skål!!!!!!
 
Forrige kameraet gikk føyken for en stund siden, sa da stoppet dagens klokke bidrag fra meg.

Med nytt kamera starter vi opp igjen.

dscf6006n.jpg


dscf6003i.jpg
 
upype6e9.jpg

Blir vel egentlig en homage... :)

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2

Takk. Fifty Five Fathoms ja, har sett på dem på nettet.

Seikoene som er modded for å ligne andre klokker er virkelig "homager" - fordi de faktisk hyller det originale designet. Enkelte andre homager er mer kopi/etterligning enn homage, mens med disse er det ingen tvil om at det er en Seiko bunn som bare ligner litt på det originale designet.

Tror det blir litt nettsurfing i dag for å se om det dukker opp noen kule Seiko-mods jeg kan kjøpe. :D
 
Fortsatt godfølelsen igjen efter å ha klått på denne igår:
3yvuzera.jpg

Min Raven med god grunn i bakgrunn der,
idag i forgrunnen under litt mindre ordna forhold:
yve5yvus.jpg
 
Du hadde eBay-link i min, ellers blank på slike rene sider.
Yobokies (seikoboy baklengs, er vel et navn i slike miljøer eller er det kun lenker?)
 
Du hadde eBay-link i min, ellers blank på slike rene sider.
Yobokies (seikoboy baklengs, er vel et navn i slike miljøer eller er det kun lenker?)

Sjekket ebaylinken, og skal legge inn bud på minst én av klokkene der. ;)

Har aldri tenkt på at Yobokies var Seikoboy baklengs. Takk for det! Fikk meg en liten latter av mine egne fordommer siden jeg hele tiden har antatt at det var et asiatisk navn. :D

Det er mulig Yobokies fortsatt er in business, men jeg vet ikke fordi hjemmesiden er bare en Photobucket-side, uten noe informasjon om hvordan man skal bestille ec. :confused:
 
Sjekket ebaylinken, og skal legge inn bud på minst én av klokkene der. ;)

Har aldri tenkt på at Yobokies var Seikoboy baklengs. Takk for det! Fikk meg en liten latter av mine egne fordommer siden jeg hele tiden har antatt at det var et asiatisk navn. :D

Det er mulig Yobokies fortsatt er in business, men jeg vet ikke fordi hjemmesiden er bare en Photobucket-side, uten noe informasjon om hvordan man skal bestille ec. :confused:

Denne ble akkurat bumpet - anledning denne diskusjon? :)
http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?t=13841

Selgeren der hadde mye snadder ja, kommer et bud eller tre herifra med.
May the best man win