Dagens klokke

Søndagslektyre, og min PO hyler fra winderen.... Her må noe gjøres før Rolex brennmerker meg i pannebrasken! En må ut!

enu4emem.jpg
 
Kul Seiko!

For en knallhard uke! Og mer arbeid er igjen til helgen, men det får bli i morgen. I tillegg var tidssonen nede slik at jeg fikk lettere angst og svettetokter. Hadde så nær sagt/tenkt, nå må du få deg et liv! Men livet er allerede fullstappet, og Tidssonen er sannsynligvis bra for mental helse...? (Vil helst ikke ha en second opinion på det)

En eksplosiv øl må til under slike forhold, så nå er en Nøgne Ø #100 konsumert (og en liten Ardbeg), og det får skravla til å gå :) Fikk nettopp melding fra kjøper av min Seamaster Memomatic om at han var svært fornøyd. Hadde alvorlige kvaler og tvil om egen dømmekraft når jeg pakket den, men en slik melding varmer. Da er det ikke så ille likevel, klokken er i trygge hender!

Ellers har små bruddstykker av arbeidsdagen gått med til å se på en vakker blondine. En blondine på alle vis, og på godt og vondt. Denne blondinen:

1000-16.jpg


God helg :cool:

Fy søder for en lekker kombo!!
 
20121028_194952.jpg


20121028_195908.jpg


Søndag og IWC, snart avgårde for å se den nye James Bond filmen. Burde vel egentlig hatt på meg Omegaen, men det får heller stå sin prøve :p
 
Pendelen og stålampen er Arne Jacobsen, begge tegnet til SAS-hotellet i København. Bordlampen er en PH3/4.

Stemmer :) Pendelen er forøvrig fra tidlig syttitall og smuglet ut av barndomshjemmet uten mine foreldres vitende.

Smalahovemiddag med tvilsomme barndomsvenner på fredag, middag med tolv gjester lørdag og etterfølgende fest og sen hjemtur, lang jakttur i regnvær idag. Det har vært en hard helg. Snart sovetid.

ef178d1481d57170794fa07124344de8.jpg