Dagens klokke

Tatt litt tidligere på dgen.. Samme klokke fremdeles... :D :D :D

20121105_134925.jpg
 
Gratulerer med dagen AK! Idag blir min eldste sønn tenåring, så jeg burde strengt tatt hatt en 99-modell klokke på armen. Det har jeg imidlertid ikke, så det ble en 16750 her også.

A7332810-A180-4B68-9AE3-751C2F41C89A-235-0000001007931982.jpg

Gratulerer med tenåring i huset, Hopalong! Father & son sett fra IWC på vei? ;) Gutter i tenårene går vel stort sett greit, har jeg latt meg fortelle, har to stk selv (de er noen år unna tenårene). Evt avviksrapportering mottas med takk :)

Og den 16750en er nydelig! :cool:
 
Eksperimenterer litt med remmer til Master Chrono. Denne er 1mm for smal og uaktuell, men bekrefter mistanken om at den kler en flatere reim bedre enn den tjukke pølsa som følger med. Bare synd de er så dyre. Sikkert tåpelig, men tenker at jeg må ha originalreim på denne. Og så var det det evige brun eller sort-spørsmålet.

1000-21.jpg



PS: Grattis Adam og Hopalong!
 
Grattis sjuli - hver dag er en gave med slikt på hånda. Min grail over alle grailer

Ehh...denne har jeg jo hatt over ett år, men takk likevel, klokken sitter som et skudd :cool:
Apropos er det jo bare 7 år og 364 dager til rundt år for deg - herved er nedtellingen begynt, grailen nærmer seg dag for dag!!
 
Etterlengtet ny rem i posten, den måtte selvfølgelig være med på dagens jobbintervju;)
Virket som bronzeklokken sjarmerte to Irrer, det kan neppe ha vært meg:p:cool:

2012-11-05175620.jpg
 
Nå er det lenge siden jeg har postet!
Myyye reising om dagen. Bl.a. et par turer til Florida.

Også ble det denne koseklumpen i dag:

39BFE352.jpg