Dagens klokke

Javel, så det er Breitling i dag... :)

bilde17.jpg


En favoritt har kommet tilbake fra service. Co-pilot, Venus 178, ca. 1969
 
Jeg vet at jeg gjentar meg selv til det kjedsommelige, men herregud så lang avstand det er mellom Breitling i dag og hvor kule de var for en halv mannsalder siden:

Javel, så det er Breitling i dag... :)

bilde17.jpg


En favoritt har kommet tilbake fra service. Co-pilot, Venus 178, ca. 1969
 
Årsforhandlinger med Mafiaen. En dag vil min prinsipielle motstand mot å betale beskyttelsespenger resultere i utdeling betongtøfler midtfjords i Oslofjorden. Best å stille forberedt med klokke som tåler det:
D169BA3C-D2D5-4048-A035-E1534FC50757-3064-00000690FCE9A5D1.jpg
 
Redigert:
Japan, for å se på Grand Seiko:)

DSC_0181.jpg

Jepp, nettopp. Takk for tipset tidligere; har vært innom flere Yodobashi Camera og glant på Grand Seiko,
men har ikke sett de kuleste modellene ennå. Skal prøve å få til noen dager med seriøs Grand Seiko-leting i Osaka.
 
Scuba er en fantastisk kul klokke!
Er i hvert fall i et land som har satset litt på jernbane, tenkte Japan med en gang selv men sikker er jeg ikke.

Scubaen er beinbra og perfekt for meg; fornøyd med å ha fått et lite merke i min så at jeg ikke trenger å bekymre meg om å selge den.

Shinkansen er fantastisk herlig: 660 km på 2 timer 35 minutter. Veldig greit med Shinkansen for å sjekke at APen går nøyaktig etter en stund her, og det gjør den. Togkontrasten med Norge blir fullstendig absurd, men befolkningsgrunnlaget er noe annerledes ...
 
Denne gangen er den AP scubaen som får bli med på tur. Men ... hvor går turen?

Turen gikk til Fukuoka, selvsagt, for å få med seg årets siste Basho (sumo-turnering).
Jeg satt ved siden av herremannen på det nederste bildet. Noen som drar kjensel på fyren?

DSC00356.jpg


DSC00448.jpg


DSC00432.jpg