Dagens klokke

DB8B2942-CBA3-4E52-9A33-0C8918483544-2448-0000012171A75AC6.jpg


Stå opp alt for tidlig og stresse avgårde til flyplassen bare for å møte et skilt med " cancelled". Det er starten sin på uka det :mad:
 
Tidlig opp i dag jeg også, først dusje og stelle legemet til en tidlig legetime. Så var det bare å velge klokke for dagen. Det blir nok Paneraien.


dagens+resize.jpg
 
Det er utrolig kult, og kanskje et vitnemål om tvilsom massesuggesjon, at det nå finnes to smurfer på TS :cool: Jeg ville i utgangspunktet trodd det ikke fantes så veldig mange eksemplarer i Norge i det hele tatt ...
 
Tøff Alpina!

På vei til Tromsø, venter på takeoff.

null-2094.jpg

Vet ikke om jeg hadde turt å reise med fly med smurf... Binder du en snor til den før du legger den i kurva for gjennomlysing? Ikke sjelden ting forsvinner fra rullebåndet etter gjennomlysinga i sikkerhetssjekken....
 
Vet ikke om jeg hadde turt å reise med fly med smurf... Binder du en snor til den før du legger den i kurva for gjennomlysing? Ikke sjelden ting forsvinner fra rullebåndet etter gjennomlysinga i sikkerhetssjekken....


Jeg har hørt de historiene. Derfor tar jeg konsekvent ikke av meg klokken når jeg skal gjennom. Evt legger jeg den i en innerlomme på jakken eller bagen