Dagens klokke

Prøver med på mitt første bilde her på denne tråden.

Uret i dag er i såfall min nyinnkjøpte Zenith Chronomaster XXT open på lenke. Kjøpt forrige uke i London :D

162.jpg

Ved å sette inn IMG-taggene nedenfor, vil bildet vises i forumsposten.
Kode:
[IMG]http://din-url-her.jpg[/IMG]
-Juice

• Liker
Reaksjoner: Phenix
Ivar skrev:
Takker. Mye fine klokker i denne tråden så jeg får nok begynne å spare litt ekstra..
Nå først får det bli en kjøretur siden solen gjør en kort gjestevisitt.. ;)

superlite001.jpg

Klarnet litt opp her og så har også vært ute å kost meg litt bak rattet :mrgreen:

IMG_1138.jpg

Den lysebrune skinnremmen ser helt sinnsykt bra og myk ut! Fikk usedvanlig lyst på en Panerai med den remmen - hvilken produsent er det? :D

Den lysebrune skinnremmen ser helt sinnsykt bra og myk ut! Fikk usedvanlig lyst på en Panerai med den remmen - hvilken produsent er det? :D

Det er en Simona Bruno Allegrini Divers strap SE.
Jeg skal legge ut noen fler bilder av den etter hvert :)

Dobbeltpost! Ser ut som om forumet hikker litt i dag, så en trippelpost fra xe3l litt lenger opp...

3808107254_7f31d2f35c.jpg

Fikk denne i posten idag.
German Eagle Navy U-boat Submariner 24h mekanisk. Kjøpt på ebay for slikk-og-ingenting. Kjekt å ha, hehe..

Sponon skrev:
Fikk denne i posten idag.
German Eagle Navy U-boat Submariner 24h mekanisk. Kjøpt på ebay for slikk-og-ingenting. Kjekt å ha, hehe..
Jøss, er skiva speilvendt, bildet speilvendt eller tok du bildet i et speil?

Ivar skrev:
Kniven er forøvrig knallgod..

WM1 er også min favorittkniv - godt grep, holder eggen, passe drop, lett å rengjøre og ikke helt umulig å sette opp. Jeg har et par større Fällkniver, men det er WM1 som blir mest brukt, enten jeg skal slakte et rådyr, sløye en fisk eller spikke pølsepinner til ungene.

Idag er det en Speedmaster reduced på håndleddet mitt:

IMG_0806.jpg

• Liker
Reaksjoner: Phenix