Dagens klokke

9b5cb41a.jpg

Sånn ser det altså ut når en person som helst skulle vært lagt inn på asyl drar på påskeferie.
Glasset inneholder en 14 år gammel Oban. Nam.:mrgreen::mrgreen:
 
Har hatt besøk i dag av en tidligere nabo og urmaker og fått snakket klokker i flere timer. En meget god dag med andre ord. Ble så inspirert at jeg fant ut jeg måtte poste et bilde på denne tråden igjen (lenge siden sist).

Frodo: Måtte le når jeg så bilde ditt over, 5 klokker med på påskeferie. Fantastisk herlig! Sånn skal det være!

img1031ss.jpg
 
Sånn ser det altså ut når en person som helst skulle vært lagt inn på asyl drar på påskeferie.
Glasset inneholder en 14 år gammel Oban. Nam.:mrgreen::mrgreen:

Ja, her finnes ingen quick-fix:)

Innleggelse med intensiv behandling og tunge medikamenter fra tirsdag morgen tror jeg er det eneste riktige, og du må nok ikke bli skremt hvis doktoren foreskriver tvangstrøye...

Men du verden for et hyggelig reisefølge - God påske!
 
Mitt siste tilskudd i familien...

Nesten som en hockey-puck på nato.... eller på dette bildet; en snusboks på nato :D
4484103236_4e4380dc2b_o.jpg


4483453349_85c25bd473_o.jpg


4484103718_6857241611_o.jpg



I kveld blir det
breitlingsign.gif
på meg og fruen....

4483594515_3c79ca84b1_o.jpg


Hehe, ser hun har glemt å stille datoen, men med tanke på de rare blikkene jeg fikk når jeg tok et wristshot av henne så
gjør jeg det ikke igjen med det første... :roll:
4483610825_9b211377f2_o.jpg
 
Ja, her finnes ingen quick-fix:)

Innleggelse med intensiv behandling og tunge medikamenter fra tirsdag morgen tror jeg er det eneste riktige, og du må nok ikke bli skremt hvis doktoren foreskriver tvangstrøye...

Men du verden for et hyggelig reisefølge - God påske!

Jeg forstår ikke alt dette pratet om sindsygdom, tunge medikamenter og tvangstrøye :confused::confused::roll:

Frodo: Slapp helt av og nyt påsken du er ikke engang i faresonen :mrgreen:
Her er mitt reisefølge :cool:
RIMG0357.jpg


Dagens ur i deilig påskevær ;) er PAM 10 som er blitt min favoritt beater :D
RIMG0362.jpg
 
Jeg forstår ikke alt dette pratet om sindsygdom, tunge medikamenter og tvangstrøye :confused::confused::roll:

Frodo: Slapp helt av og nyt påsken du er ikke engang i faresonen :mrgreen:
Her er mitt reisefølge :cool:
RIMG0357.jpg


Galskapen når stadig nye høyder...he-he ;)

Dette er glimrende, herr tombs! Nyt resten av påsken ;);)
 
Sikkert mange flotte kasus her på Tidssonen, meg inkludert, for den rette psykiater;). Ser tombs faktisk har meg seg en hel koffert med klokker på påskeferie. Knallbra:D
Kjører gammel stil i dag, det blir portvin til påskekrimmen.

img1056d.jpg
 
Sikkert mange flotte kasus her på Tidssonen, meg inkludert, for den rette psykiater;). Ser tombs faktisk har meg seg en hel koffert med klokker på påskeferie. Knallbra:D
Kjører gammel stil i dag, det blir portvin til påskekrimmen.

img1056d.jpg

...som psykoterapeut vil jeg bare minne om at vi alle har våre "hang-ups"- min ur-fascinasjon, og dere andres, skal ikke behandles! Den skal nytes!! GOD PÅSKE ;)
 
Mye fin galskap ute å går.

Selv er jeg klar til å gå i krigen med ny Traser.

02042010091.jpg


Førsteinntrykk: Knalltøff i halvmørket. Overraskende enkel i stummende mørke. Etter en dag på armen ikke helt komf. med PVD-lenka mot huden, men sikkert en tilvenningssak. Kan muligens erstatte Seiko-Monsteret som en: "Når man skal få ting gjort"-klokke, kan muligens havne på salgssidene om en måned. Juryen er ute en liten stund til.
 
5511a206.jpg

Milsub har fulgt meg gjennom denne deilige påskedagen!
Merk klassisk klokkeslett. Faktisk tilfeldig. :cool:
Takk tombs, nå vet jeg at jeg ihvertfall ikke er alene...:mrgreen:
 
Virkelig en deilig påskeaften i dag! Har kost meg med familien i lavlandet, og måtte slappe av med en liten håndbayer i solen. Nydelig! :cool:

Påskehelgens ur er min kjære IWC Fliegerchrono, for anledningen på en "kevlar"-struktur rem fra TWB, Top Gun style. Meget komfortabel rem.

Fortsatt god påske! :D

IMG_0360.jpg


IMG_0363.jpg