Dagens klokke

0CF55E41-D587-49B2-9D5E-14770111DDEF-233-0000023084F190A7.jpg

Er du på jakt-ferie? Det er vell ikke huset ditt? :p
 
Tatt tidligere i dag med iphone. Admiralty-grey nato er blitt en ny favoritt på suben. :eek:

IMG_1993_zps15d75fcd.jpg
 
Redigert:
Blir ikke rare bildene i dunkel belysning, men det var en veldig trivelig middag! :)

1-bilde_zps39325607.jpg
 
Blir ikke rare bildene i dunkel belysning, men det var en veldig trivelig middag! :)

1-bilde_zps39325607.jpg

Din snokesnik Anders! Det finnes ikke noe lekrere som diskret titter ut fra skjortemansjetten. Den er så diskret. Den tar det beste fra AP RO og gjør noe magisk med det. Jeg vet ikke hvor mye Genta bygde videre eller begynte fra scratch, men om han gjorde det førstnevnte var det i alle fall særdeles vellykket. Jeg har på en måte lovet meg selv at jeg ikke skal ha en nautilus (i motsetning til vanlig tankegang) fordi den tar plassen til så mye annet fint i et økonomisk perspektiv. Vi får se.
 
Redigert:
Din snokesnik Anders! Det finnes ikke noe lekrere som diskret titter ut fra skjortemansjetten. Den er så diskret. Den tar det beste fra AP RO og gjør noe magisk med det. Jeg vet ikke hvor mye Genta bygde videre eller begynte fra scratch, men om han gjorde det førstnevnte var det i alle fall særdeles vellykket. Jeg har på en måte lovet meg selv at jeg ikke skal ha en nautilus (i motsetning til vanlig tankegang) fordi den tar plassen til så mye annet fint i et økonomisk perspektiv. Vi får se.

Jeg hadde vel heller ikke planlagt en Nautilus, men det ble nå sånn likevel :) Dersom du mistenker at det er uunngåelig bør du jo bare slå til, slik som prisene til PP har beveget deg de siste årene taper du penger hver dag du venter ;)

Nautilus egner seg ikke bare til middag, men også til frokost :cool:

1-DSC_5875_zpsa8b7f502.jpg
 
Idag skal det feires med gode venner. Har såvidt begynt på matlagingen, og det skal serveres kamskjell, grilltomat, indrefilet med fløtepoteter og amarone! God helg alle sammen:)

1EB37EC6-3BEA-4359-8A56-759923DC7CB1-2630-00000434F18C2AE3_zps9e42006a.jpg