Dagens klokke

Rolex hele uka for meg:cool:
8897D198-F74B-4631-BAB0-A284A37D446B-1201-00000118D792824B.jpg
 
Ble denne i dag, nå ligger jeg rett ut etter en lang dag med administrasjon av tennisturnering for barn under 8. Virkelig sliten, men det veier vel mye opp med idrettsgleden til over 200 unger:p

0Qsbby3.jpg


Nå skal det soves...
 
Back in Scotland??? Forresten - ser ut som du bærer en Browning O/U. Skulle det ikke helst ha vært en Purdy eller Holland og Holland S/S ?

Frode.

Det er i Skottland, ja, Glamis castle. Dessverre har jeg måttet innse at o/u fungerer bedre for meg enn s/s, så min gamle sideligger er erstattet med denne italieneren.
 
Merker at det er litt tidlig å begynne på en skoleoppgave nå, men må nok bare bite i det sure eplet! :(

xFsqHIf.jpg

klokka bringer frem et smil hvertfall da! ;)
 
Sykt barn betyr fortsatt egenmelding, TS og foto i hagen...
Natorem - Nato = rem. Alltid likt vevingen i TS sine UKnato. Men ikke så begeistret for metallhempene og, ja la oss kalle den "flappen" som alle natoremmer har og som gjør at uret bygger høyere på armen. Vel jeg klippet den av og fjernet to av tre metalhemper. Ergo rem. Meget komfortabelt.
DSC_0261_zpsf3705c9d.jpg
[/IMG]
 
dj.jpg


Vi dag har vi vært hos urmakeren for lenkejustering og sjekk. Resultatet var strålende, med velsmurt og velstelt urverk. 260 i amplitude og +/-9 sek i rate må vel sies å være bra for en 40 åring :D
 
Redigert: