Dagens klokke

Dagens i dag igjen
36F532A4-C74B-4B77-A01A-28262684576B-609-000000DC26140021_zpscb6c3985.jpg
 
Ble jo så klart Omega Speedmaster på meg i dag, men sin nye OEM rallie strap og OEM deployment:)
aGlUFLC.jpg


I og med at jeg måtte holde kjeft i går så følger det også et bilde av gårsdagens klokke
XdR2zDn.jpg
 
Beater mandag!

DSC_0183_zps68c513ed.jpg


Dette er er den første automatiske klokke jeg kjøpte!

Denne har fått mye bank i årene som har gått!:D

Hadde glemt hvor behagelig lenken er og den er av god kvalitet med "solid end links"!:)
 
Da har jeg som selvutnevnt Panerai-skeptiker hatt denne på armen i 3-4 dager (på lån fra mikke). Klokken er dritfet, men jeg sliter fremdeles med å venne meg til størrelsen. Halve problemet er remmen, som passer perfekt til klokken, men blir litt stor til mine medium lanker på 183mm. Spesielt med korte ermer. Med en tykk genser (som på bildet) ser det helt ok ut. Likte den best på original gummi faktisk, for den smalner litt både i tykkelse og bredde. Hvorfor er det ingen som kjører svakt smalnende skinnreim på Panerai? Konklusjonen er at jeg blir ikke klok på hvor jeg står ift P. Veklser mellom elsk/hat hele tiden. Jeg regner med den lave titankassen (ikke 1950) er tingen for slike som meg som er litt for pysete til å gå med noe så tungt og tøft på armen. Når jeg sitter og skriver dette ser den plutselig helt riktig ut igjen??? Snodig!

IMG_0445_zps8bb8a81a.jpg
 
Herlig bilde, kohe! Jeg kan på ingen måte måle meg, men her ihvertfall mitt bidrag til dagens - snapshot fra et lyskryss :)
20130304_160930_zpsc8c22bdf.jpg