Dagens klokke

Hei fra et nytt bidrag i samlingen!

752BD3E1-F34A-4AD4-83FD-CA6630C1D8AA-839-00000105FCF13CCE_zpsefc404e7.jpg


Må få den over på en skinnrem tror jeg...
 
Etter å ha representert Norge på et nordisk samarbeidsmøte med vintage Seamaster på armen i dag, kom jeg hjem og byttet til "verdens beste klokke". Bare for å minne om at dette er det eneste vi egentlig trenger. Koster ikke mer enn en tur med flytoget og en brus, veier ingenting, og går nøyaktig som pokker :D

image_zps850209e2.jpg
 
Redigert:
Etter å ha representert Norge på et nordisk samarbeidsmøte med vintage Seamaster på armen i dag, kom jeg hjem og byttet til "verdens beste klokke". Bare for å minne at dette er det eneste vi egentlig trenger. Koster ikke mer enn en tur med flytoget og en brus, veier ingenting, og går nøyaktig som pokker :D

image_zps850209e2.jpg

25641126.jpg
 
Nytt medlem. Prøver meg på første dagens. Speedmaster Michael Schumacher edition. Nylig anskaffet etter å ha sett bilder av @iveland sin her inne :)

bilde2_zps75671e14.jpg
 
Redigert av en moderator:
Grattis og velkommen i den nokså eksklusive klubben. :)

Kan jeg spørre hvor du handlet fra?


Det kan du. Ble kjøpt fra en amerikansk AD via Chrono24.
Tenkte den ikke ville bli å se på K/S her inne med det første, så da var det bare å fleske til :) utålmodighet har sin pris...
 
Det kan du. Ble kjøpt fra en amerikansk AD via Chrono24.
Tenkte den ikke ville bli å se på K/S her inne med det første, så da var det bare å fleske til :) utålmodighet har sin pris...

Rått. Det der blir nok en keeper! Nå er det bare å få testet den på noen ulike remer. Er veldig fornøyd med brun racing.