Nærmer seg 3mnd uten at dama har oppdaget denne.. Den blir annonsert 22 April på bursdagen, så vi får se om jeg klarer holde den skjult.. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den.
Den blir annonsert 22 April på bursdagen ...Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den.
Litt av en gave til frøkna @Timekeeper. Synd å måtte gi den bort nå som du blitt så glad i den
(håper det spøken skinnet igjenom ... men det sagt - jeg blir 40 i november 2020 så trenger du å selge den videre i den tid så gi lyd så skal jeg sjekke sparekontoen)
... kanskje du må sette opp sparinga noen hakk @adamskater..
@Timekeeper - vi kan fint ta en dialog på dette før 35-årsdagen med, har aksjene gått bra nok kanskje jeg kan hoppe rett på AP og ikke 114060 som 'beater'
Nærmer seg 3mnd uten at dama har oppdaget denne.. Den blir annonsert 22 April på bursdagen, så vi får se om jeg klarer holde den skjult.. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den.
Forelska meg så dypt jeg aldri har gjordt før i Jaeger mut perpetual i rose. den skal jeg ha!!!!!!!!!!! Den ultimate dressklokka for meg, den jeg har lett etter all my life.. kanskje du må sette opp sparinga noen hakk @adamskater..