Dagens klokke

Nærmer seg 3mnd uten at dama har oppdaget denne.. Den blir annonsert 22 April på bursdagen, så vi får se om jeg klarer holde den skjult.. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den.

D89D6C3D-orig.jpg
 
Den blir annonsert 22 April på bursdagen ...Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den.

Litt av en gave til frøkna @Timekeeper. Synd å måtte gi den bort nå som du blitt så glad i den ;);););)
(håper det spøken skinnet igjenom ... men det sagt - jeg blir 40 i november 2020 så trenger du å selge den videre i den tid så gi lyd så skal jeg sjekke sparekontoen)
 
Redigert av en moderator:
Litt av en gave til frøkna @Timekeeper. Synd å måtte gi den bort nå som du blitt så glad i den ;);););)
(håper det spøken skinnet igjenom ... men det sagt - jeg blir 40 i november 2020 så trenger du å selge den videre i den tid så gi lyd så skal jeg sjekke sparekontoen)

Forelska meg så dypt jeg aldri har gjordt før i Jaeger mut perpetual i rose. den skal jeg ha!!!!!!!!!!! Den ultimate dressklokka for meg, den jeg har lett etter all my life.. kanskje du må sette opp sparinga noen hakk @adamskater..
 
Redigert av en moderator:
Rolexfredag tilbringes hjemme med CuraMed, økonomistyring og en behagelig nato. Kjipt å ikke være helt i form nå når det straks er helg!

4248C5F7-8B73-40EF-B83B-7FD1D23A7875-14800-000013EDB957789C_zps7da6a352.jpg
 
Nærmer seg 3mnd uten at dama har oppdaget denne.. Den blir annonsert 22 April på bursdagen, så vi får se om jeg klarer holde den skjult.. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den.

Bra gjort å klare å holde klokka skjult @Timekeeper :)

Ellers må jeg si at 22 april er en usedvanlig bra dag å fylle året på :D
 
Redigert av en moderator:
Forelska meg så dypt jeg aldri har gjordt før i Jaeger mut perpetual i rose. den skal jeg ha!!!!!!!!!!! Den ultimate dressklokka for meg, den jeg har lett etter all my life.. kanskje du må sette opp sparinga noen hakk @adamskater..

Den er ikke verst, nei :)

Og, den er å få i stål også, til den nette pris av 19.900 USD. "Gi bort-pris" for en JlC med PC!!!!

JLCMasterUltraThinPerpetual-20.jpg


IN-DEPTH: Introducing The Jaeger-LeCoultre Master Ultra Thin Perpetual Calendar (Live Photos, Thoughts, Official Pricing) — HODINKEE - Wristwatch News, Reviews, & Original Stories
:cool:
 
Redigert av en moderator: