Dagens klokke

Nytt medlem
Gammel klokke - Omega 1967

speedy-red3.jpg



Jon
 
5595efa2.jpg

Herlig Speedy, JonL!
Monsteret får litt wt i kveld. Sitter på vaskeromsgulvet og venter på at den fordømte tørketrommelen skal surre seg ferdig. Benytter tiden til litt sonetid og funderinger over neste prosjekt.
Budsjettet fikk en ørliten knekk av en fyrbrenner som måtte byttes, men jeg tenker og surfer.
Har tittet litt på Bell & Ross. Også tenker jeg på en ny Connie, gjerne gull...:confused:
 
Monster her og. Sesongens foreløpig siste skitur i dag. Da fortjener en litt belønning. Klokka er moddet av Yobokie med ny skive, visere og glassblåst kasse. Sitter på en nato fra Tiefactors. Glassblåst hardware på reima matcher klokka pe ekt. Min favoritt "actionbeater" og den absolutt mest komfortable dykkeren jeg har hatt på armen. Beklager kvaliteten på bildet men HTC og tvilsom belysning har sine begrensninger

IMAG0228.jpg
 
DSC_0263.jpg

Jeg har brukt stort sett hele dagen til å tenke på klokker.
Har tittet på nettet og gleder meg til neste kjøp kan bli økonomisk mulig.
Også har jeg lekt meg litt med 000'en og kamera da:)
 
iwc_3.jpg


IWC Pilot's Watch Chronograph - med NATO band (Jobb mode).

Beklager iPhone-kvaliteten på bildet. Skal fyre opp Leicaen senere.

Ha en flott dag!
 
Monster her og. Sesongens foreløpig siste skitur i dag. Da fortjener en litt belønning. Klokka er moddet av Yobokie med ny skive, visere og glassblåst kasse. Sitter på en nato fra Tiefactors. Glassblåst hardware på reima matcher klokka pe ekt. Min favoritt "actionbeater" og den absolutt mest komfortable dykkeren jeg har hatt på armen. Beklager kvaliteten på bildet men HTC og tvilsom belysning har sine begrensninger

IMAG0228.jpg

Den var utrolig kul!:mrgreen:
 
Vil gjerne få si takk til våre danske venner for oppdatering fra det som så ut til å være en helproff affære! Kunne godt tenkt meg å være der, klokkenerding i såpass store og organiserte former må være noe for enhver her inne.....

Planlegger båttur i dag, Sumo på sort Nato blir båtklokka:
DSC00065.jpg
 
Nice Frodo.. Fristet veldig med grillmat nå....!

Hva har skjedd med lugs-hullene? Er de plugget?
 
Nice Frodo.. Fristet veldig med grillmat nå....!

Hva har skjedd med lugs-hullene? Er de plugget?

Entrecotene smakte fortreffelig!
Lugsene på milsub er sveiset igjen fra fabrikken. Det er en av signaturene som skiller den fra en 5513.:D
Det gjør at nato faktisk er eneste mulige alternativ. Det er ikke mulig å montere hverken lenke eller vanlig rem.:mrgreen:
 
Entrecotene smakte fortreffelig!
Lugsene på milsub er sveiset igjen fra fabrikken. Det er en av signaturene som skiller den fra en 5513.:D
Det gjør at nato faktisk er eneste mulige alternativ. Det er ikke mulig å montere hverken lenke eller vanlig rem.:mrgreen:

Er virkelig nydelig den suben din altså Frodo! Men må bare spørre, savner du ikke av og til lenke til den ? :D