Dagens klokke

Ja ble det gitt:0) måtte utnytte at impulskontrollen alt hadde tatt helg:0) blir utboksing også, men måtte bare slenge ut et bilde da det jo tross alt fort ble dagens:0)

Herlig!
Grattis @FnuSnu99!
 
Redigert av en moderator:
Audemars Piguet ut, Patek Philippe inn :cool:
IMAG0160_zps8f69986e.jpg
 
@Wangensten
Har jo en Sub-C og en Super Compressor Homaage ;)
Men det kommer med stor sannsynlighet inn noe i løpet av neste uke, men det blir bare noe billig ræl, er tross alt student....:(

Kremt. Hvis det billig rælet skulle bli for ille kan jeg være behjelpelig med å overta det for en billig krone ;)
 
Redigert av en moderator:
Ja ble det gitt:0) måtte utnytte at impulskontrollen alt hadde tatt helg:0) blir utboksing også, men måtte bare slenge ut et bilde da det jo tross alt fort ble dagens:0)

Se der @FnuSnu99, det ble den typen keramikk på deg ja :) Lagt fra deg planene om GMT-C? Gratulerer så mye med flott klokke!

Og @Tots, var det sånn å forstå at det er ny SD i hus? Mucho grattis til deg også!

Til slutt @flyback, vanvittig så fotogen den Daytonaen din er :) (Joda @Rød, din også :) )

Det ble mye kanelbolle her, men det tåler vi på en fredagskveld.
 
Redigert av en moderator:
Se der @FnuSnu99, det ble den typen keramikk på deg ja :) Lagt fra deg planene om GMT-C? Gratulerer så mye med flott klokke!

Og @Tots, var det sånn å forstå at det er ny SD i hus? Mucho grattis til deg også!

Kun mottatt ad som er avbildet bak i bildet på dagens, i dag.

Til slutt @flyback, vanvittig så fotogen den Daytonaen din er :) (Joda @Rød, din også :) )

Det ble mye kanelbolle her, men det tåler vi på en fredagskveld.

Takk for det Reim. Men, nei ikke helt fersk, den andre på ikke lang tid etter noe frem og tilbake med den første. Denne, den andre, har jeg nå hatt en liten stund.

Edit: Kun gammel ad som ble mottatt i dag, som avbildet i dagens...
 
Redigert av en moderator:
Se der @FnuSnu99, det ble den typen keramikk på deg ja :) Lagt fra deg planene om GMT-C? Gratulerer så mye med flott klokke!

Takker @reim og @Wangensten ;0) Ja, ble en SubC gitt. Var jo som du vet lysten på en GMT-C men så dukket det opp en så og si jomfruelig Sub og når i tillegg finn.no selger av GMT`en var litt mer enn gjennomsnittlig treg i korespondansen, ja da ble det Sub istedenfor. Og super happy med valget:0) Men, må si at Sea Dwelleren er laaangt mer comfy på, for den nye kassa her er en anelse skarp i kantene og må nok venne meg til den tor jeg. Utover det, happy camper som sagt:cool:
 
Redigert av en moderator:
I Düsseldorf, med en diger slachtplatte i magen. Der erste pflicht der Musensöhne ist, das man sich ans bier gewöhne.
96BC9C72-CF7A-486F-B91A-8CA50762C1C5-9388-000005C214C166AC.jpg
 
Den loppemarked-rolexen fra et gammelt britisk militært overskuddslager er ikke verdt noe, og du kan bare sende den til meg Frodo:p

Klokkeskifte her hos meg i dag fra Rolex til Panerai. Ha en fin lørdag:)

p1020902h.jpg