Dagens klokke

Sedat søndag i sofakroken med serier på skjermen :)

IMG_20130421_200548_2_zps438dccd1.jpg


Neste gang skal jeg prøve å finne et spenstigere motiv ;)
 
Redigert:
Etter vask og dekkskift på tre biler tok jeg mot til meg og arrangerte ett reimskift også:p
I den anledning fyrer jeg på med to bilder. Ha en strålende søndag allesammen:cool:

6o5ddVH.jpg

JJe5vlv.jpg
Jeg er vel din sorte skuves største fan @Wangensten og gråter over at kun 2 av 8 bilder i galleriet ditt har på sorte skuven oppe, men på sort reim er hvit bankers! Kult
 
Redigert av en moderator:
Herlig:cool: PD by IWC står meget høyt i kurs her i gården! Den bør vel være verdt og koste på en service;)

Takk for hyggelige ord, @MINUTE_REPEATER. Den har stort sett pendlet mellom Alf Lie og Schaffhausen de siste årene, til jeg gikk lei av alle problemene. Men nå funker den plutselig på andre dagen på rad! Skulle ikke 7750 være et solid verk?
 
Redigert av en moderator:
Når det pusses opp hentes denne gamle Quartz sliteren frem. Klokka har fått mye juling, blant annet noen mil i motorrommet på en BMW 528, samt meisling av lecavegg med resultat at skiva løsnet og måtte byttes.
AE64E7D5-53CB-4C81-BB8E-931D648F7D4C-12809-00000B9E2B19FB73_zps64dc0f5f.jpg
 
Når man skulle besøke min irakiske frisør måtte det bli en ekspedisjonsklokke. De får plusspoeng for at noen denne gang kunne engelsk og at jeg slapp gestikulere meg fram til frisyrevalget. Noen ganger fungerer ting bedre enn forventet.