Dagens klokke

"Baby Ceasar"
5AE0C28F-60C3-47CC-9A7D-DBFA35BD2C28-725-000000C4E174BA7A_zpsc1c5288a.jpg
 
Beklager Hopalong, men med så mange flotte klokker i boksen er livet for kort til å gå med Helson.

Her er det Zenith ved en mørk og trist Akerselva.

4925181E-AF1B-41ED-8C03-0877CB2581F3-6270-00000299671D4157_zpse4053d36.jpg


Edit: Jeg klandrer iPhone for hudfargen min.
 
Beklager Hopalong, men med så mange flotte klokker i boksen er livet for kort til å gå med Helson.

.

Haha, kanskje det. Men jeg er svak for ordentlige bruksur. Denne har på noen måter mer til felles med de gamle Submarinerne mine enn dagens mer pyntede varianter har. Kanskje. Det særegne designet på Helsonklokkene har appelert til med siden jeg så en slik på GTG for et par år siden. Når de nå endelig tilbyr en variant i min størrelse, og den koster 600$, var det ikke mye å lure på. Akkurat som Monster er det mye klokkemoro for lite penger, og skulle jeg bli lei kan jeg alltid bruke stålklumpen som nødpriest under laksefisket.
 
Synes det er prisverdig å bruke den klokken man selv synes er fin. Uansett hva man har i klokkeboksen.



Ingen bilder fra meg om dagen. Kameraet er bortevekk.
 
Haha, kanskje det. Men jeg er svak for ordentlige bruksur. Denne har på noen måter mer til felles med de gamle Submarinerne mine enn dagens mer pyntede varianter har. Kanskje. Det særegne designet på Helsonklokkene har appelert til med siden jeg så en slik på GTG for et par år siden. Når de nå endelig tilbyr en variant i min størrelse, og den koster 600$, var det ikke mye å lure på. Akkurat som Monster er det mye klokkemoro for lite penger, og skulle jeg bli lei kan jeg alltid bruke stålklumpen som nødpriest under laksefisket.

+1
Klokkeglede har ikke prislapp :)
 
CAM00061_zpsbe3f80c6.jpg


Certina DS-3 i dag på den nye Tidssonen NATO. Quartz og beskjeden størrelse etter dagens standard, men en klokke jeg allikevel bruker en del :)
 
Hatt denne på meg hele helgen og dama har ikke sett den ennå.. Skal nevnes at den ble handlet 7 Januar i i ifbm med 30årsdagen 22 April og vært i bruk, i skjul siden. Herlig når dama ikke er noe interessert:) 3 RO på en side kan jeg like