En av mine favoritter i dag; - IWC Portuguese Automatic 7 Days
En duft av syrin...
Ikke bare har jeg fødselsdag i dag, men mandag fikk jeg en datter. Mitt tredje barn.
Jeg er meget lykkelig! Fødselsdagspresang fra kona er fire dagers tur til Geneve inklusive klokkekjøp og besøk på et par fabrikker. Gjett om jeg gleder meg til august!!
Ikke bare har jeg fødselsdag i dag, men mandag fikk jeg en datter. Mitt tredje barn.
Jeg er meget lykkelig! Fødselsdagspresang fra kona er fire dagers tur til Geneve inklusive klokkekjøp og besøk på et par fabrikker. Gjett om jeg gleder meg til august!!
Gratulerer! Du må være en av de lykkeligste menn i landet om dagene, gliset sitter løst nå?Ikke bare har jeg fødselsdag i dag, men mandag fikk jeg en datter. Mitt tredje barn.
Gratulerer! Du må være en av de lykkeligste menn i landet om dagene, gliset sitter løst nå?
Noen planer om hva du skal handle i Geneve da?
Jeg gliser fra øre til øre!
Tiden fra nå og frem til august blir herlig; jakten på neste kjøp!
Doxa? Chronoswiss? Omega? IWC? Bell&Ross? Panerai? Breitling?
Hihihihihihihihihihihihihihihihi!!!!