Dagens klokke

Ble så klart denne i dag også. Har nå hatt klokken i 175 timer og er like fornøyd, har bare vært av for fotografering og dusj. Spilt tennis og trent med den på armen, er jo tross alt en bruksklokke:)
DSWnh1K.jpg
 
Kamerat har kjøpt "ny" bil, den måtte jo testes. Var moro helt til det mest sannsynlig røk en simring, og den ikke går i gir lenger :p

null_zps0caeabe6.jpg
 
@Wangensten - 175 timer og fortsatt ikke fått den på NATO?!
-skjønner at lenken er digg da :)

Haha @adamskater
Denne klokken blir nok på lenke en stund til, vet ikke helt om den tar seg ut med nato på. Men skal testes og postes resultat;)
Lenken er som alltid av god kvalitet, er vel det jeg forbinder med Omega. Veldig fornøyd, nå tør jeg faktisk ha hånden ut av vinduet, i fart:eek:
 
Redigert av en moderator:
Hva gjør man når man har vannskrekk, smale håndledd og for lengst har sprengt klokkebudsjettet for 2013? Man kjøper en 45 mm Helson Shark Diver!

Tusen takk til @Entropy for en veldig hyggelig handel. Bronse er et fascinerende materiale, som til og med lukter godt! Dette er en tøffingklokke jeg gleder meg til å deskdive med i mange år fremover.

null_zps2e3abf08.jpg
 
Redigert av en moderator:
Kamerat har kjøpt "ny" bil, den måtte jo testes. Var moro helt til det mest sannsynlig røk en simring, og den ikke går i gir lenger :p

null_zps0caeabe6.jpg

@Eirik
Snakker vi en luftkjølt folkevogn, evt. folkevogn kitcar/ buggy?
 
Redigert av en moderator:
@Edzilla Det stemmer, er en 1969 beach buggy. Denne for å være mer nøyaktig:
null_zpsf7c33e46.jpg


Veldig morsom bil å kjøre, men kjedelig at clutchen plutselig sluttet å fungere midt på Frogner :p

@Eirik
Slik er det med gamle biler. Godt det er lett å bytte clutch og justere denne. Tar maks noen timer :D
 
Redigert av en moderator: