Dagens klokke

Sitter for meg selv på UBC før møte.

DE14095F-93D6-4014-8138-E48375DC9755-2421-000000BBD86AA2EA_zps179b5614.jpg
 
Samme sliter som alltid. Samme dårlige bilde som alltid. MEN nå ny fotograf!!? Min bedre halvdel har frivillig tatt et bilde av uret mitt. Hva har jeg gjort rett, eeh eller galt!!
20130618_173321_zps97084d94.jpg
[/URL][/IMG]
 
Tester sommerbeater på ny Nato i dag. Foreløpig litt skeptisk, men skal gi det en sjanse. I teorien synes jeg denne komboen burde fungere utmerket, men førsteinntrykket er at remmen overdøver det røde i bezelen og at fargene matcher litt dårligere enn jeg håpet.

IMAG1271_zps5e47c298.jpg
 
Found myself a tuna can-opener:
45l6bWy.jpg


Spør dere meg så funker den som fjell uten "shroud" med - så nær som på kronehalsen.
Skruer i kassen, skikkelig AP RO-feel med (eeeh...)
 
Redigert:
Tester sommerbeater på ny Nato i dag. Foreløpig litt skeptisk, men skal gi det en sjanse. I teorien synes jeg denne komboen burde fungere utmerket, men førsteinntrykket er at remmen overdøver det røde i bezelen og at fargene matcher litt dårligere enn jeg håpet.

IMAG1271_zps5e47c298.jpg

Utifra bilde så vil jeg si meg enig med deg, det ser ut som om det er en noe dypere rødfarge på reima.
 
Utifra bilde så vil jeg si meg enig med deg, det ser ut som om det er en noe dypere rødfarge på reima.

Ja, og begge er ganske lyssensitive på den måten at fargen varierer endel avhengig av belysning. På det verste er disharmonien katastrofal (i mine øyne), på det beste ser det ganske tøft ut.