Dagens klokke

Fikk Speedmasteren min tilbake etter 3 måneder hos Bjerke! Gledens dag!:)

IMG_20130703_184309.jpg
 
Bjerke altså... :)

Prøvde datejuste på Norgesnato i dag:

r9AnhsJ.jpg


xllP9vk.jpg


Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg likte det eller ikke, men en hvit og blå NATO tror jeg virkelig hadde gjort seg! :)
 
Regatta denne onsdagen også, og jammen så regnet det i dag igjen. Vant klassen vår denne gangen også, men det skulle bare mangle siden vi var de eneste i vår klasse :p

null_zps46a8e75e.jpg
 
Det ble en dobbel i dag...

Denne går på hovedarmen... Justert i dag til det som virker som 2 sekunder i døgnet. Digg å gjøre jobben selv da :cool:









Denne er rett og slett så kul at jeg har den på andre armen.

Du verden så crappy bilde.





Min lille unnskyldning er at jeg bruker den til å "time" andre klokker mens de er i bruk. Den har temmelig bra lume også.




Måtte sjekke om dette virkelig var så spesiell klokke i "G-Shock verdenen" siden jeg er en novise der... Var innom bjørklund og testet broren, en tilsynelatende lik klokke. Min er en GW-5000 og jeg tittet på en GW-5600. Disse betegnelsene sier meg ikke så mye men når jeg hadde begge ved siden av hverandre, var det som natt og dag. Denne er virkelig verdt den tredoble prisen.
 
@mikkemus23, den bronseslegga di er virkelig, virkelig kul nå! @sjuli_123, grattis med fantastisk fin Breguet!

Historien gjentar seg gang på gang, det er ikke måte på hvor mye stress det skal bli i forkant av ferie.

IMAG0023_zps151922bb.jpg
 
Redigert av en moderator:
Pontos i dag, lenge siden sist. Den er behagelig, men føles som "litt av en rugg", da jeg i det siste har byttet på 36 og 40mm Rolex :D
null_zpsd32b1a82.jpg
 
Nå har jeg virkelig dagen; fikk beskjed om at nye bilen står klar 0930 i morgen, akkurat i tide for ferie og har vært på Bjerke som konsulent for venn; han endte opp med Jaeger leCoultre Deep Sea Chrono.:cool::cool::cool:

På meg ble det IWC i dag.:cool:

null_zpsc85319dc.jpg
 
Redigert: