Dagens klokke

UtenforTunell_zps4ecc2350-1.jpg

Kjører tog ... utenfor tunneller


PAMiTunell_zpsfcfe227b.jpg

... og inne i tunneller
 
Redigert:
Hjemme igjen etter over seks timer med shopping. Glemte å telle poser men vi var vel oppe i rundt 12-13 stk:eek: Godt jeg ikke blir med på dette oftere.
GIr1jNt.jpg
 
Da var det dags for sommerens skumleste sjøslag: den beryktede søskenbarnsfesten. Her krysses både fingre og tær for at undertegnende ikke er den som blir kjørt hjem i trillebår i år :cool:
sskenbarnfestws_zps5a5e613b.jpg
 
Fine biler i Monte Carlo :cool:

1373352D-4B00-4369-86BD-A053F8BFD117-153-00000003DB33FD34_zps80a23aa2.jpg


Deilig å ta et glass rosévin på terassen etter mye gåing :)

F78AB0BC-6695-4F4E-8FEA-6DA0BD3AEDF5-153-0000000C825F7483_zpscc95bee7.jpg
 
Redigert:
@Thomas Ser herlig ut, Monte Carlo er et sted jeg har lyst til å besøke. Og joa, veldig fin bil, men du så sinnsykt kul den Jaegeren din er - selv om den er ute av fokus var det den øynene mine ble dratt mot først... :p

Selv har jeg ironisk nok brukt exploreren på det som må være en av sommerens lateste dager til nå. :cool:

9276287207_74d0cb1d3d_b.jpg


God ferie videre til dere som har, og god helg til resten! :)
 
Redigert av en moderator:
@Thomas Ser herlig ut, Monte Carlo er et sted jeg har lyst til å besøke. Og joa, veldig fin bil, men du så sinnsykt kul den Jaegeren din er - selv om den er ute av fokus var det den øynene mine ble dratt mot først... :p

Selv har jeg ironisk nok brukt exploreren på det som må være en av sommerens lateste dager til nå. :cool:


God ferie videre til dere som har, og god helg til resten! :)

Joda, Jaegeren har blitt brukt mer enn OMEGAen her. Det fine med JLCn er at den går så lett under radaren, mens ALLE vet hva Planet Ocean er. Defor er jeg mer comfy med Jaegeren :)

Monte Carlo/Monaco er ikke det helt store når du først har vært der. Er liksom "done that - next". Men absolutt verdt å ta turen om du en gang befinner deg på den franske riviera.

Liker veldig godt den nye remmen din. Som du sa selv så gir den et litt mer retrompreg over klokken. Snadder :cool:
 
Redigert av en moderator: