Dagens klokke

Da var nok en jobbhelg unnagjort. Imorgen er på på´n igjen. Det er godt jeg snart skal til Kypros:cool:

null_zpsc0f77461.jpg


Lillesøster ville også låne klokke idag. Koselig og kjekt at hun også fatter interesse:) Etterpå tvang hun meg til å høre på Justin Bieber hele veien hjem:eek:

null_zps81b99eba.jpg

Må si jeg liker sedwelleren på gummi @Marius M! Fin variasjonsmulighet. Det er bare at jeg er og blir en lenkemann. (Med unntak av skinn)
 
Redigert av en moderator:
Må si jeg liker sedwelleren på gummi @Marius M! Fin variasjonsmulighet. Det er bare at jeg er og blir en lenkemann. (Med unntak av skinn)

Takk! Ja, jeg syntes det ble dritfett:cool:

I det lange løp seirer nok lenke, det finnes det ikke tvil om, men veldig kjekt med en variasjonsmulighet som du sier. En ting er sikkert; Etter det helvette det var å få denne på skal jeg ha den slik ihvertfall i noen uker!;)
 
Redigert av en moderator:
@Boro
Skulle jeg gå rundt og være redd for den aller minste ripe ville moroa med klokker blitt svært liten. Da kunne jeg heller tøflet rundt med T-touch og vært fornøyd med det. Nei, i min verden er klokker til for og brukes.

Får legge til at ingen klokker ble skadet under fotograferingen;)

Riper er så sin sak, for min del fikk jeg et mentalt bilde av @Minuteman i Speedo og full kamerarigg, i gang med å begrave Rolex'en sin i strandkanten for avfotografering :)

Og så merker jeg at jeg savner speedyen min (ikke speedoen) etter de fine bildene her, i sommerferien går det kun i seamaster.

IMAG0141_zpsd65cbfde.jpg
 
Redigert av en moderator:
Bruker denne mye i sommervarmen:)

Rett etter dette bilde ble tatt var klokken smurt inn makrellblod og involler. Den taklet det meget bra:p

54DD98D2-7366-4148-92A5-CBE383B995CF-8438-000005B813E6B4C5_zpsae80e4b0.jpg
 
Fra kveldens tur på stranden. Iskaldt vann, holdt lenge med vann opp til ankelen. :)

9338612148_e722edb342_b.jpg


9338612008_1669cb8b66_b.jpg
 
Regnfull ettermiddag i Hong Kong. Klokka for klamme dager er derfor funnet fram. Her går det i stort sett i stålmodeller både blandt kvinner og menn. 38 mm ser ut til å være det minste som henger på en kvinne lanke. Ellers bærer "alle" en av de nyeste Rolex Sub modellene. Visste jo at Rolex hadde stor produksjon, men at produksjonen var gigantiske var jeg vel ikke helt klar over. Rolex og Tudor forhandlere på hvert gatehjørne, bokstavlig talt. Tudor blir virkelig markedsført hardt her nede.

DSCF0639-1_zps3b7ccad9.jpg


Frode.
 
Fruen på jobb. Minsten leker mens undertegnede filosoferer over neste ur. Prøve å få fatt på en Blancpain FF i 40mm?? Ny Sub, gammel Sub med ny lenke, fjerne Cyclop, Ingenieur 40mm, hvordan kommer nye Aquatimer til å se ut??? Explorer 1, Ingenieur AMG titan brukt??

Så slår det meg, denne hobbien har tendenser til å avle utakknemmelighet... Man skal sette pris på hva man har.
DSC_0015_zpsa2b5fc2e.jpg
[/URL][/IMG]
 
c4ada0c38af1ba1582d7a9e532267a17_zps57876430.jpg

Breguet'n er klar for et lite mellomspill i fjellet før turen går til enda mer sol, hav og varme:cool: