Dagens klokke

DSC_0300_zpsb2f4f2ec.jpg
 
"Det er ingen skam å snu" innprenter jeg ungene, men det føltes nå som et nederlag likevel at vi ikke kom over bekken idag og måtte ta samme vei tilbake.

270DACA8-339E-4963-BF37-18846CDEDD0E-18090-00000F7A7E8CB640.jpg
 
Redigert:
Dette blir siste bidrag i dagens fra meg på en stund. Drar til Skottland for å jobbe offshore i morgen tidlig, og har fått beskjed om elendig internettdekning. Det blir det spennende, men kjenner jeg kommer til å savne den daglige TS-dosen:eek: Heldigvis kommer dette til å booste klokkekontoen en hel del, så da kommer jeg forhåpentligvis sterkt tilbake:cool:

Snakkes om 1 måned, karer!;)

null_zps9aadfd8b.jpg
 


SOH 46 på armen igjen etter å ha kjedet seg i skuffen hele helgen. Far har polert bil og skriver nå en show and shine tråd som skal på DCN.no
 
Dette blir siste bidrag i dagens fra meg på en stund. Drar til Skottland for å jobbe offshore i morgen tidlig, og har fått beskjed om elendig internettdekning. Det blir det spennende, men kjenner jeg kommer til å savne den daglige TS-dosen:eek: Heldigvis kommer dette til å booste klokkekontoen en hel del, så da kommer jeg forhåpentligvis sterkt tilbake:cool:

Snakkes om 1 måned, karer!;)

null_zps9aadfd8b.jpg

Pardon my French - men må si det er "legit as fuck" å hive Sea Dweller'n på armen å dra offshore (offline) en måned!
God tur @Marius M :)
 
Redigert av en moderator: