Dagens klokke

Ja, jeg stod modell... ;)

Hvor er du forresten?

@SpaceCowboy, @krille I Montalcino. Av en ikke helt åpenbar grunn har en kunstner dekorert middelalderborgen med en ståltrådinstallasjon av Slim Pickens.

Men vi kom ikke hit for å se på kunst.
DD27F353-8EFD-480B-8343-9C436CDFA8C3-2663-0000017AF9BE5382_zps56a533e4.jpg
 
Redigert av en moderator:
Da var det dags for jobbintervju, "hva kan gå galt" etc.

Lykke til! :)

Jeg rekrutterer en del, og er en av disse folka som ser en og to ganger på kandidatens håndledd... ;)

Du hadde fått jobb av meg!

En liten digresjon: Jeg hadde en kandidat en gang som hadde på seg en Breitling for Bentley. Den klokka var så stor og blingete at jeg nesten ikke klarte å konsentrere meg om intervjuet. ;)
 
@Lemen - Kan ikke gå feil med en sånn klassiker på armen :) Tvi, tvi!

Takk takk! Nå er det bare å vente på en telefon :)

Lykke til! :)

Jeg rekrutterer en del, og er en av disse folka som ser en og to ganger på kandidatens håndledd... ;)

Du hadde fått jobb av meg!

En liten digresjon: Jeg hadde en kandidat en gang som hadde på seg en Breitling for Bentley. Den klokka var så stor og blingete at jeg nesten ikke klarte å konsentrere meg om intervjuet. ;)

Hehe, Tusen takk @SpaceCowboy! Dette var forsåvidt hos en veldig "ur-orientert" bedrift, så følte den passet godt inn i den settingen! ;)
 
Redigert av en moderator:
Fra i morges. På toget for å signere boliglånet. Glemte HELT at det var Patekfredag. Sorry, @Anders.

null_zpscc0728c3.jpg
 
Redigert av en moderator:
Blir lite Rolex, Omega og Seiko for tiden. Casio som rocker håndleddet for tiden.
Utrolig stilig i stoppeklokkefunksjon, sekundviseren runder en gang i sekundet. Må ærlig innrømme at jeg er svak for g-shock for tiden.

2A3C2F82-C86D-42CC-A75E-92356D25EA23-1607-000000ECD0B2F56B_zpsf0bef289.jpg